sobota 15. března 2008

14.3.2008 Kukačka


Dnes jsme byli plavat, Maruška už to porvé zmákla s páskem a kolečky dlouho sama a jenom s páskem už ke mě kus doplavala, a když doplavala dala mi hned pusinku, asi byla štastná, ze jsem ji nenechala utopit :) Dnes končil druhý kurz, ten první uhradila pojištovna, na tento se ji složili k prvním narozeninám a ted můzem jestě jeden, většinu uhradí pojištovna, pak mě to bude mrzet, že už nebudeme moci, ale to už bude léto. Jen ta hernička s dětmi mě bude chybět. A tohle okno u recepce se mi strašně líbí, jak je kulaté, tak jsem nechala Marušku zapózovat.....

2 komentářů:

Lesana řekl(a)...

Zajímavá fotka, akorát mi vadí, že na mne padá. Nešlo by zkusit ten sloup vepředu narovnat? I když jak na to koukám, to by zas asi padalo dítě, co?

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

mě se to líbí, je to krásný, zahleděný, záhadný tím, kam malá kouká...vůči padajícím objektům jsem imunní, četla jsem miliony pouček, jak na to.. nepamatuju si ani jednu.... :-D