čtvrtek 20. března 2008

17.3.2008 Jabko



Miluju jabka, tu barvu a vůni jsou znakem domoviny ty naší krásný malý Český země, i když jeden můj přibuzný začátkem 20.století kšeftoval s dovozem pomerančů jako jeden z prvních v čechách, jabka u mě vedou, slyším vždy písničku Nedvědí : "šel stín tichým krokem po bílých zdech a a vítr v záclonách vál a ty krásná jak jaklo , jak první vzdech až jsem se probudit lásko bál..." Maruška je miluje taky, krade mi je z košíku tak je tam mám rovnou umyté. Kdybych ji to nakrájena na kousky tak si ukousne moc velký kus a zakucká se, má přece jen jen 4 zuby a další 4 napůl... ale takhle ho dokáže zhlodat celý. Jen ji potom musím převlíknout :)))))

2 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Ta fotka shora - pěkný. Zajímavej úhel pohledu.

dib řekl(a)...

:-) chtěla jsem napsat to, co lucka, toš napíšu aspoň, že jablka já taky moc rád :-)