úterý 25. března 2008

25.3.2008 Siesta a fialky


Pokud mám vše tak nějak z větší části hotovo tak si s Maruškou dávám polední krátký spánek. Dnes byla utahaná ale usnout nechtěla,aby ji něco neušlo:o)))) byla tu její teta, jediná který chodí (má jich 7) jen co odešla, položila jsem ji, připlácla se ke mě zádíčkama a v tu ránu byla tuhoň. Musela jsem si pro foťák. miluju tyhle polední spánky, když spíme připlácnuté a její dech u obličeje mi připomíná že ona je můj život. Že ten život jsem ji darovala a ona je teď mým životem...

A jedny první fialky, těším se až se pořádně zamodrá nějaká louka, miluju jejich vůni. A odpoledne zas sněžilo...

7 komentářů:

Ratu řekl(a)...

Ňuňací fotka krásná, jemná, zamilovaná...
. s těma pocitama při přituleí dětí to mám vélmi podobné:-)

klarissa řekl(a)...

...je to roztomilý....

Anonymní řekl(a)...

čiší z vás pohoda a klid....a tak to má být ;-)

Dadouch řekl(a)...

Liduš to je úžasná fotečka.....

Lucka73 řekl(a)...

nádherná a strašně jemná fotka!!! Je príma, že tyhle chvíle máte!

dib řekl(a)...

krásná tulivá fotka.. technicky nechápu, jak jsi to vyfotila :)

meowth řekl(a)...

naaaaadhera! kyticky krasny ale ta prvni fotka je bozska! mas uzasny cit pro tyhle zamilovane fotky :-)