středa 5. března 2008

3.3.2008 Lízátko a sirky


Tak aby to nebyly samé děti tak pokus o záznam nevšedního pohledu na svět a vyjádření nálady.
Plamínek je to, že nadějě umírá poslední, teda doufám...a ty sirky, jsem vyhořelá, všechny snahy a domlouvání nazmar, nakonec se ukázalo, že pravdu jsem měla já, jenže co je mi to platný,z toho radost mít nemůžu, ta pravda byla v předzvěstí, že za tohle co Petr dělá ho vyrazí z práce. Výpověď na hodinu přinesl dnes. Takže ...nemám slov, prostě sirky, jsem vyhořelá, doufám že bude líp, jen v to prostě zrovna ted moc nevěřím.

Dnes se Maruška sešla se svým kamarádem Ádou, od tety Báry dostali lízátka a takhle po nich byli hodní. Jako by je někdo přilepil k té židli, hooolt mooootivace :o))))))

2 komentářů:

Ratu řekl(a)...

barbarko, ach jo, kéž by ti aspoň pomohlo, že na vás obě i s malou myslím a posílám pozitivní sílu, ať to brzy zvládnete, přenesete se přes to a užijete si barevného života bez omezování...

dib řekl(a)...

libu, fotka sirek je pěkná, škoda, že má tak smutné pozadí :-( nevím co ti přát.. jenom, aby dno bylo furt hodně daleko. a abyste brzo byly obě nad hladinou.