sobota 8. března 2008

8.3.2008 Dveře, sporťačka a západ slunce


Tak jsem se těšila že mám fotku do projektu, cvakla jsem ty dveře jednou, pak jsem si všimla, že se mi z druhé strany objevila dětská ručička. Někdo šel, tož jsem zbalila foťák a tradááá. No ale stejnak mi přišlo hned na mysl, že ta ručička tomu cosi dodala, šak se můžu mýlit. Hezké jsou i v černobílé, nemohla jsem se rozhodnout..... Ps:Na rozkliknutí jsem vyjímečně nechala fotku velkou, neb při zmenšení se vytratila ta struktůra dveří...

Pak jsme se stavili u Barunky v kavárně na skok, potěšit Barunku dát Marušce sváču a povozit ji na klouzačce. Maruška jako tradičně potěšila i hosty. Dnes ji to moc slušelo, riflové lacláčky a tenhle její rolák k tomu úžasně sedí, je tak barevnej, ale nakonec se mi ta fotka snad víc líbí v ČB, alespoň tam tak nesvítí ta Sparta na kšiltovce, je Petrova, on jí fandí, ale tak moc, že s tím občas obtězuje nad míru ty, co je to nezajímá vůbec. Až jim z toho někdy bzučí v hlavě z celé Sparty....

A pak jsme šli ještě na labutě, jenže Barunka chtěla v Plusu chleba bo měla hladeček a díky tomu jsme sice krmili labutě skoro potmě, ale ulovila jsem jeden ze svých milovaných západů slunce. Takže dnes prostě zase 3....

10 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Dveře se mi moc líbí i s tou ručkou, dodává fotce na zajímavosti..a západ slunce je krásný!

Lucka73 řekl(a)...

JJ, ty dveře maj něco do sebe právě s tou ručkou....

Věra Turoňová řekl(a)...

dnes máš fotky moc hezké :o)

Petra Míčková řekl(a)...

Krásné dveře,Maruška i usínající sluníčko!

meowth řekl(a)...

dvere s rucickou jsou paradni! zapad slunce kouzelny! a Maruska uzasna :-)

dib řekl(a)...

ruka ve dveřích je parádní. a maruška správná baba :-)

Iva Veselá řekl(a)...

tak ruka ve dveřích se ti fakt moc povedla, velmi zajmavá fotka

klarissa řekl(a)...

....všechny fotky se ti povedly...nejvíc asi dveře...

KH řekl(a)...

krásné dveře, super úhel, jen škoda toho nového zámku. a maruška je úžasná, pěkná úprava.
agáta

Jarkab1 řekl(a)...

ty barvy západu jsou úžasné!
maruška je jak modelka a roztomiloučká - no musím se rozplývat, kluci jsou taky fajn, ale holčička...
A ty dveře! Ty jsou dokonalý!!!