sobota 12. dubna 2008

11.4.2008 Hřiště


Neměla jsem za dnešek kloudnou fotku, dopoledne na plavčo jsem vylítla na poslední chvíli bez fotáku, a těch úžasnejch fotek co by bylo,, hromada dětí v míčkách, u mamči jedla Maruška poprvé špagety... a mě bylo snad hůř než bych si nechala doma telefon a peněženku. Petr šel pak dělat na melouch tak jsme tam zůstali, stejnak doma nikdo nebyl a Lenka měla přijít odpoledne na net. Petr mě foťák po obědě přinesl ale stále nic, dělala jsem Lence poradce a vysvětlovala o počítačích. Petr byl v tu dobu už venku s Maruškou. Takže objekt nulový. Cestou domů bylo ještě brzo, tak jsem vyhlásila nouzovku a že jdem na chvíli na hřiště, vlastně s M. poprvé. Hned poznala, že jsme ji posadili na "koněně" tam byla nadšená a nechali ji trochu prozkoumat síť. Pak se Petr zakecal (pak že jsou ženský udrbaný) a Maruška chodila stále koukat vedle k lavičce na miminko do kočárku. Už mě šílela záda z toho zdvíhání, ale když ona tak hezky šmidlala ručičkama o sebe (prosím, prosím) tak jsem ji x krát vyzvedla. To bude prostě "matka pluku"

A tady jeden můj jiný úhel pohledu když Maruška nadšeně proháněla "koněně" na péru a maminka dělala "hají" do písku... znáte to projektanti :o)))

2 komentářů:

PAVLITA řekl(a)...

To je milééé, maminka hají do písku, to poznám, občas sa aj ja poskladám, že moje deti nechápu... :-)

Lucka73 řekl(a)...

SAPRÁVNĚ - jen dělej hají do písku - ten záběr za to stojí!! Ještě teda chybí kousek koně vepředu - ale to ti za to hají prominu :o)))