pondělí 14. dubna 2008

13.4.2008 Cibule a šiška


Jsem ji cvakla když jsem vařila ležela na zelenině na vrchu asi 3dny jsem si jí tehdá oloupala moc, cvakla jsem ji preventivně, kdyby nebylo nic do projektu, jenže cibule už není, skončila v nedělní směsi "co dům dal " jenže do projektu fotka nakonec byla, ale mě se moc líbíla a už není tak jí dávám taky...

A tohle je ta "projektovka" vždyť mě znáte jak miluju makro, ale on už to někdo popsal správně že jo holky...není na něm vidět ten bordel kolem :o))))

8 komentářů:

Lesana řekl(a)...

Ta cibule se mi líbí :o)

M-Kocurek řekl(a)...

Cibule a šíša je super. A při jednom jsem si stáhla i tvé nové free. Tak díky :o)

Mony řekl(a)...

Taky se přidávám, že cibule nemá chybu...

Celenka řekl(a)...

Liduš, cibule je naprosto dokonalá. Je zvláštní, že naprosto vobyčejný věci udělaj největší parádu. Super fotky!

Ro řekl(a)...

Cib cib cibulenka sladká

Lucka73 řekl(a)...

mně se líbí obé - cibule i šiška - moc pěkný!!

Lenka Pokorná řekl(a)...

Obě fotky super!!!
Narašená cibule... jak se ty zelené stonky derou ven...
šiška - kontrast šišky a zelené mladé větvičky... prostě paráda!!

dib řekl(a)...

cibule je parádní!