úterý 8. dubna 2008

6.4.2008 Výlet do srdce


Kdybych měla vybrat jednu v rámci projektu že má být 1 fotka byla by to tahle....pokus o umění,nemyslím toho kováře, ale sebe. Však když v projektu hraje roli srdce.....

Se teda omlouvám, ale v tomhle případě nenajdu úhel aby se neprojevilo klasické kácení budov. Chlumek u Luže vysoko převysoko na kopečku....

Tam si máš dědeček babičku bral.. je to poutní místo, i když jsem nevěřící vždy mě uchvátí nevím zda v tom hraje roli pouze srdce...

Rodný baráček mé babičky, dávám jen číslo, však jsme v projektu 365, to číslo pro mě znaméná lásku skrytou pod touhle poštovní adresou. Tady se dřív píkal chleba pro široké okolí...

Stále si zpívám "No to se ví, zase se sejdem, za sedum let či příští tejden....." čím dřív tím líp a věřte že tam ještě 3 chybí co odjeli před focením a že nás je sakra málo oproti "normálu"

A toho našeho "pařeza" musím dát, je šikovnej že joooo. Vlastní výroba. Když tak čtu kroniku a vidím tohle tak sklony k tomu dělat ptákoviny mám z obou stran rodů, tak se pak nedívte, důkazů je až až... :o)))) A tady je toho víc a hlavně REKLAMA NA KVALITU

4 komentářů:

Celenka řekl(a)...

Liduš, moc pěkný fotky! Maruška jako vždycky, kování na vratech mě dostalo, moc se mi líbí cedule s číslem,...kostel, pařez no a jasně vede ten úžasnej růžovej strom. Moc hezký!!!!

Lucka73 řekl(a)...

Kování je pěkný, kostel uvnitř - no, to jsou obrázky, který nikdá nezklamou.... a číslo - to je krása! To se mi moc líbí!!

dib řekl(a)...

fotka kování je moc krásná, předěl světlé a tmavé aj kresby na nich parádní.

dib řekl(a)...

akorát u pařezu naprosto tápu, z čeho to je? co to je? :-)