čtvrtek 31. července 2008

27.7.2008 Střepy


Vystižná pro tento den , po Petrovi celý den ani vidu ani slechu. Strávila jsem ten den u našich a odpoledne šla uklidit ten bordel, co tam nadělal. Jen co jsem to dodělala, přišel, opravdu nehezky mě oslovil, Marušce nedal ani pusu , hned mu vypadla dóza z játrama na koberec a byl tak ošklivej, že Maruška na mě visela a povidala mi "táta, bojim, deme" tak jsem hodila na záda batoh, jak jsem ho ještě nestihla vybalit a šli jsme zpět do azylu, nečekaje kterým směrem se to vyvine. Maruška byla v klidu, Petr mi doma vypil 2 lahve mé nejlepší 3 leté medoviny, která tam dokázala stát 3 roky a on se ji nedotknul, a já si ji šetřila na nějakej príma den. A Marušce zásoby jejího milovaného ochuceného kefíru....táta k pohledání, tohle snad ani nejni táta....myslí jen na sebe. A fotka.. nevím co dělal, ale doma jsme našla přelomelé DVD Ramsteinů, nesnáším je, z těch písniček, z toho řvaní, prostě slyším ty fašisty a ty koncentráky. A Petr je miluje, nevím proč ho zlomil, přišlo mi to divný, ublížil něčemu, co měl rád.

0 komentářů: