úterý 16. září 2008

16.9.2008 Náš svátek...

Dnes mám já a mamča svátek. Dopoledne jsme byli s Maruškou doma, když se vyspala, tak dostala svačinku. Chtěla banány, tak snědla asi 1 a půl. Pak jsem šla posbírat hračky a než jsem to udělala, tak Marušky strhla pytlík s banánama, kde jich bylo asi kilo, protože jsem je včera koupila za rohu v zelenině ze 15kč/kg a tak jsme měli všude rozebrané banány, něco snědla, něco jsme posbírala ale jestli z ní do rána bude bananamen tak se nebudu divit .

Pak přišel Petr z práce, a oznámil mi, že má v bance dluh 8000 a že pokud nedonese 50kč, které mu na to stačí tak že mu opět zastaví účet. On si totiž minulou výplatu nechat dát na ruku, tu první po znovupřijetí do Kautexu, aby z ní něco zbylo, protože měl zastavený účet, a tak je v účtárně poprosil, aby mu odložili splácení exekuce o měsíc aby se na účtu vyrovnaly ty mínusy,co tam vznikly po dobu pobytu na pracáku. Podle soudu, kde vyjmenovávali jeho průměrný příjem za minulý rok, pak že měl mezeru (to byl na tom pracáku, z práce ho vyhodili kvůli pití) a pak paní soudkyně jmenovala poslední výplatu a ta byla něco přes 18 000 říkala, mě říkal, ze neměl moc…. Doplatil z toho nájem a prý něco dal do banky a nechal si malé kapesné, jak jsem zjistila tento den, tak to kapesné malé činilo něco okolo 8000, tvrdil, že do banky mohl dát jen 3000 takže když měl kapesné malé tak chudák pouhých 5000. Při našem rodinném rozpočtu 3500 je to opravdu malá položka…. grrrrr. Dnes mu tedy volali že má v bance debet 8000 to si žijem. On je si toho vědom, ale poněkud pozdě, že to měl dát do banky, že si neměl brát megakapesné… jsem zvědavá jak si toho bude vědom, jestli seženeme bydlení a budeme moci od tohoto nezodpovědného otce odejít…..

Pak jsem vzala Marušku a řekla, že už musíme jít, protože musíme něco malého koupit po cestě babičce. Petr se divil proč, až při pohledu do kalendáře zjistil, že máme svátek. Mamče jsem koupila květince za stovku takový zvláštní druh voskovky a sluníčko (zapichovátko) už si dárky nedáváme, protože na to prostě nejni,a le mamča si to prostě zaslouží i kdyby člověk neměl jíst. Maruška byla nadšená že máme „sluníko“a že ho „babice dáme“ a co ji ještě dáš „pusinu“ a tahle fotky vznikla když jsme jeli z kopce k našim. Maruška už viděla babičku tak volala „babika, sluníko, dáme“ a byla prostě k sežrání.

Tak jsme si dali odpolední kávu, popřáli. Petr zůstal doma, je nachlazený už večer hlásil, že asi zítra nepůjde do práce. Když jsem přišla domů, rozhodl se mi gratulovat, vytáhl jednu kytku z kytice od tety Marušky a gratuloval mi, a říkal, ať je líp. Tak mu říkám, že na to má vliv jenom on, a on že ne….. já vážně nemám ten pocit. Navíc mě krkal, když je zdravý tak si Marušky skoro nevšímá, radši dedí u počítače, a když byl zalezlej pod dekou, a nachcípanej a nemocnej, tak se s ní muckoval. Místo aby se držel dál, aby nebyla nemocná….

1 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Lidu - tobě a mamince opožděně vše nejlepší k svátku.

Hlavně tobě přeju hodně síly se poprat s tím, co prožíváš. A nejvíc s tím, co se pere uvnitř tebe. Přeju krásné sluníčkové dny!!!