neděle 7. září 2008

7.9.2008 Neděle

Neděle zcela nedělní, dnes nevím co napsat. Odpoledne mě Petr slíbil, že s námi stráví odpoledne. Místo toho po něm něco chtěla sousedka, co jsem je onehdá nachytala inkognito, k našim už nedorazil a je ni to fuk, prý zapomněl jak hrál fotbal v počítači…ty jeho rovnítka a stupnice oblíbenosti a priority jsou prazvláštní…Já dala Maruškou odpoledne k našim a šla jsem k Lence udávat fotky na internet, abychom zas mohli listovat těma papírovýma. Nepodařilo se, protože nechtěl spolupracovat server. Já šla k Lence a Maruška s babičkou dědou zatím skočili k rybníku „hodit, ham, rybiky“ Maruška nás rozřechlala na zpáteční cestě, jak říká krásně „dobý den“ tak to řekla jedné sousedce a ona na ní „nazdar“ a Maruška to „nazdar“ okamžitě zopakovala ale takovým tonem, že jsme se řechtali až ke kruháku….

Na fotce se Maruška zaujatě kouká na Večerníček

0 komentářů: