sobota 29. listopadu 2008

29.11.2008 Pat a Mat

Dnes jsme si s Honzíkem K. hráli na Pata a Mata. Jak mám to šlo, to se nikdo nedoví :o)))))) Technika a materiál, byly prostě chvíli proti nám, ale my jsme je přeprali. Do toho se zvedla nálada nápadem. Původně měli být nad sebou , ale takhle je to efektnější a víc se tam vejde. Takže vám přestavuji můj budoucí koutek, z šerého vám budu referovat. Doplňovat blog. ločkovat, takovýhle pořádek (když přehlídnu prach z cihel) tam už nikdy nebude. PC stůl je záhadný koutek…..kde řádí nějaký šotek, co tam dělá hromady :o)))) No ještě že jsem toho mého skřítka odvezla dopoledne do Ohavče. Proháněla tam kocoura. S ní by nám to trvalo xxx krát déle. Vím jak dlouho jsem přemontovávala kohoutky , když mě u toho několikrát zhasla. Kolikrát jsem se s ní prala o šroubovák, když jsem vyndávala přepážku ze šuplíku, aby se mi tam vešel příborník. Takže výsledek dne…. visí 4 největší poličky a věšák v předsíni, můj zamilovanej kousek. Prkýnko hobloval Béďa starší, věšáčky koval Béďa mladší. Mí nejlepší přátelé. Můj rezervní „táta“ a můj adoptivní brácha. Znám je 10 let a jsou patentem na přátelství…..


Pak jsme odvezla Honzu do práce, stavila se s Tescu pro salám na roládu , stavila se u taťky dala si hrachovku k obědu a umotala roládu na neděli….a pak malého šlofíčka, páč mě bylo divně. Potom jsme jela pokračovat. něco jsem umyla, uklidila a pak jela do Ohavče pro Marušku. Vzala jsem sebou dřevotřískovou desku, na níž měli ze záhadných důvodů připíchnutý kruh na papíře, byla ohromná. No ten papír byl připíchnutém jehlama ze stříkaček. Mě nenapadlo, že budou až skrz, tak jsem si pěkně rozsápla pařátek. Maruška měla starosti že mám „bolístku“ a chtěla foukat.


Jelikož tam byla Maruška přes poledne a venku už byla zima, tak jsem jim přivezla na uspávání sedačku. Takhle si v ní vegetila při večerníčku. A kocour chudák po celým dnu už byl nervozní, Chtěl si užít tepla a byl pěkně prohnanej od Marušky. Dali jsme si večeři a mňamózní čerstveh štrúdl a jeli dom.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

tak koukám už zabydluješ neboj bolístka se zahojí holky a jak jinak krásně fotíte