pondělí 3. listopadu 2008

3.11.2008 Mazlík

Dopoledne jsem vyrazila jak za starých časů na nákup lístečkem od mamči co koupit. Dala jsem ji prozatím půl mého rozpočtu na měsíc, nevím kdy dobudujeme hnízdo a kde tak jsme zatím pod jednou střechou, tak aby v tom byl pořádek. Tak buď dodám druhou půlku a nebo už budeme samostatné, zaleží jak události pojedou vpřed…




Po obědě jsme to vzali přes Lídla, neb Maruška potřebovala už plíny a konečně byl čas pro ně zajet, pak do Ostružna na hrob, mamča tam s námi v sobotu nebyla. Tady by se mi chtělo toliko napsat o mém oblíbeném brouzdání po hřbitovech nejen v tuto roční dobu, ale jsem stále nějak vyšťavená mám ještě mnoho restů, ale jednou na to dojde.


Pak jsme to vzali do Ohavče. Tady na téhle fotce Maruška okamžitě po přijezdu asistovala kocourovi u konzervy, jež jsme mu přivezli. Říkala mu „mazlíku (tak mu začala říkat sama) hamej masíko koupili“ když přestal jíst, cpala mu hlavu zpátky do konzervy se slovy „hamej, dobota“

Tam jsme si dali takovou bojovou kávu, ve stodole na mém gauči a křesle, stolek banánová krabice. Mamča šla hrabat listí a já přebírat do stodoly krabice. Maruška pendlovala mezi náma , dokonce i za tmy, neb teď už je tma v 5 hodin běhala po zahrádce. jen jednu chvíli se volala „maminko, pomoooc“ a to byla zapadlá za vratama jen v mírném dolíku mezi vraty a trávou, ale nějak se nemohla zvednout.


Doma jsem Marušce domalovala konečně fixama co oloupala z nočníku a ona byla nadšená. Potom se s nočníkem stále mazlila, říkala mu „macíku“ chovala ho a chtěla chodit stále čůrat.

1 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Lidu - podle popisu to byl "normální" den - takových jen houšť. Mám z vás radost!!