čtvrtek 6. listopadu 2008

6.11.2008 byteček

Dnes dopoledne přišel důležitý dopis, ten co všichni očekávali, jak to dopadne…tímto se omlouvám všem, jenž jsem neposlala slibovanou sms a budou to vědět ale poněkud jsem nestíhala. Tak jsem mooooc šťastná a těším se na útulné hnízdečko plné klidu a pohody. I když je malinké, bude tam krásně. Sice mě mrzí, že to tak dopadlo, ale nešlo to jinak, já do toho dala všechnu sílu a všechny možné cesty, ale už mě došla a dno bylo tvrdé…. Teď už snad bude líp…. Lenka měla dne s volno a já jí slíbila pomoci nainstalovat a naučit s multifunkčním zařízením. Než jsem to Lence zapojila a předvedla, a to jsem ještě musel shánět kabel, který nebyl přiložen.


Mamče jsem podávala mlíko, rovnali jsme karton nahoru do špajzky aby se nemuselo kupovat denně, tak zas zásobička pro našeho mlékofila Marušku. Ty vylezla k babičce na židli a chtěla pomáhat. Tady jsem je musela vyfotit, jak jim to k sobě ladilo. Ta opička si vždy někde půjčí nějakou tašku a pak ji nosí přes rameno a říká „du do páce“


Po obědě šla Maruška s dědou na procházku k rybníku, hned hlásila „rybiky hodíme“ jako že jdou krmit.(tady je zas náhodou vyfiknutá stejně s dědou, ani jsme to neplánovali Už se těším až to bude vše za náma a budu mít zas čas s ní chodit na procházky. Dnes jsem pomáhala mamče uklízet a korigovat ty moje krabice aby se tam o ně nezakopávalo o nedělní oslavě babiččiných narozenin. Den utekl jak voda……

7 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Lidu, Maruško - ať se vám v novým bydlení líbí a ať vás tam obě čeká kopice štěstí a pohody!! No a já pevně věřím, že k vám přijde i láska - jen to chce kousek času....
Pro zatím is užívejte sebe nazájem a vaší vzájemný lásky!!!

Anonymní řekl(a)...

Holky...chodím k vám pravidelně a moooc držím palečky. Nový byteček, i když třeba jen pidi bude hlavně naplněný klidem a láskou, kterou obě potřebujete. Toho zlého jste si už užily dost a držím palečky, aby vás tam čekalo jen to krásné a časem určitě přijde i "on" ten který vás bude mít rád proto, že jste to právě vy dvě a takové jaké jste. Protože věřím, že každý má někde svou druhou půlku srdce..svou druhou půlku života.

hodně štěstí Martina Variola

Pedimi řekl(a)...

Liduš.....gratulace obrovská...Mám radost za tebe.tak ať vám to holky spolu klape a ať se vám tam líbí i kdyby to bylo 5 m čtverečních ,ale hlavně budete mít klid.....

Dadouch řekl(a)...

Liduš a Maruško, mám za Vás ooooobrovskou radost :o))) a moc a moc Vám gratuluji k novému bydlení..... a ať Vás s novým bydlením, čekají jen ty krásné věci. Moooooooooooooooc Vám to přeji. Moře štěstí a lásky a ať Vám vše vychází, jak si přejete.........
Liduš nemohla bys mi poslat e-mail? Chtěla bych se na něco zeptat ;o)

KH řekl(a)...

Liduš, Maruško, gratuluju k novému bydlení a přeju vám, ať vám vydrží ta spousta lásky, kterou k sobě cítíte, a až přijde čas, přidá se k ní další spousta od pořádného chlapa :-) A bu´d na toho příštího náročná, jsi správná ženská, chtěj pro SEBE to nejlepší!!! Jak to bude dobrý pro tebe, bude to dobrý i pro Marušku. Máš právo být šťastná a milována právě proto, že jsi to Ty.
Agáta z h-mekk

Jill řekl(a)...

GRATULUJI moc a moc k bytu, hrozně se mi ulevilo, že vám to vyšlo.

Lesana řekl(a)...

Tý jo, gratuluju :o) Je fajn, že to ještě někde funguje.