úterý 16. prosince 2008

16.12.2008 Huráááá

Dnešek byl ve znamení teploty Marušky a pečení . Maruška byla jak hadrová panenka. Mamča s babičkou pekli cukroví a tak nemohli hlídat a Maruška pro teplotu byla ukručená a sama si hrát nedovedla a vlíct s horečkou do bytu jsem ji nechtěla. Po obědě zazvonil strejda, že sehnal káru a má čas, tak jestli můžu jdeme na to. Maruška koukala na DVD a byla hodná,akce je akce, nějak to bude, jet se muselo, neb jsme ta to čekala jak na smilování. V Ohavči jsme naložili ledničku , pračku a vitrínovou skříň neb ortel zněl, že ta šatní se do kupy hned tak nedá. Jak je zničená. Tak jako provizorní úložný prostor. Miluju tenhle komín, vytvářel nádhernou atmosféru, když se v něm rozsvítilo pod všema serepetičkama a skleničkama. Teď holt bude sloužit prakticky, Naskládaná trička moc romanticky vypadat nebudou :o))) Když jsem čekala u baráku na strejdu akorát přibrzdilo auto a v něm M. a Alena , přivážel ji z letiště, Jak moc se na ni těším. jenže na přivítaní nebyl čas. Byla „akce Zet“ Ponocí rudlíku a systému hlavolamu jsme dostali ledničku do kuchyně , pračku do koupelny a šatní skříň z předsíně do místnosti, což bel největší ořech. Museli jsme odmontovat práh, očesat lištu ze skříně, vysadit všechny dveře, vyrobili rýhu na zdi a o níž jsme odrobili i roh skříně , ale je tam…. Můžu namontovat dveře a rovnat prádlo. Tu jsem tam nutně potřebovala mít. Teď už to pojede rychleji. a k cíli. Po odjezdu strejdy, jsem dala do kupy to nejnutnější jako přimontování prahu, odmražení ledničky, neb povolil rybíz a v místě kde je nejvíc trubiček, byl rudej led. Takže šťourání a vytírání na dlouhé lokte, ale už je to. bylo to lehce povolené, jak se nechávala lednička ustát a tak to bylo pokračování akce zet. Zaprala jsem koberec v předsíni po čmouhách po rudlíku dokud byli čersvé a už byl večerníček a já jela

domů. Marušce zrovna mamča měřila teplotu, ten brouček nás dostal, ona sama zvedla nožičky a nastavovala zadeček. Tak jsem ji pak už jen uspala. Chybí mi ten rituál a čas strávený s Maruškou, ale až dolepím hnízdo bude líp. Když usnula zadělala jsem tmavé linecké a na perníky….




0 komentářů: