úterý 23. prosince 2008

23.12.2008 "stomeček moje"

A přišlo ráno, tentokrát o den dřív ale někdo strojí stromek . Maruška měla rozzářená očička , sepnula čušičky, dala si je před pusinku a povídá „ stomeček, véééélikej, sítí, kráááásnej“ a pak povídala „piletel, Ježíšek pines“ a celý den to každému vykládala a že je „stomeček moje“ jsme taky slyšeli. řekla jsem jí, že hodným dětem Ježíšek pod něj přinese dárky , tak jsem se jí ptala co by od něj chtěla a ona povídala že „hačku“ atak teď vykládá, že Ježíšek přinese dárky.


Navečír se u nás stavil bratranec Péťa , ukazoval Marušce svoje koně v telefonu tak byla nadšená a těšila se až je uvidí. Tenhle chleba jsem koupila v pekárně naschvál, oni byli rádi, že se ho zbavili a já si užila úžasně vypečenejch špiček. Celý den jsem dodělávali přípravy , Vánoce můžou přijít.



0 komentářů: