pondělí 29. prosince 2008

29.12.2008 Dieta

Ráno jsme šli s Maruškou s paní doktorce, po snídaní opět blinkala a to byl včera konečně klid. Navíc má od včera brutální průjem. Tím přesunem autem se nějak zhoršila, vylezla ji teplota , je unavenější , když nebyla jiná možnost a já chtěla něco udělat a stejně prd. teď má chuděra dietu nařízenou. Po 4 dnech konečně jí a zas nemůže, to co může ji nechutná, protože to měla už 2 krát (suché brambory) a chce cokoliv jinýného a pláče, že chce hamat a to co může jíst do ní nemůžeme propašovat. Brambory, rýže, pečivo, voda, slabý čaj.. takže osobní peklo. říká si o jídlo a pití (hlavně mlíko) a nemůžeme jí ho dát a ona to nechápe. Bobek malej.

Úplně jsem zazdila, že má přijít paní Pristandová, to s tím, jak jsme honem letěli k doktorce, když už tam po svátkách byla, abychom pomohli tomu našemu bobkovi od zvracení a průjmu. Tak jsme se minuli jen na chvíli , přinesla Marušce príma soupravu na jaro, její náhradní babička. Stará se o ní líp jak její táta. Po obědě bylo osazenstvu líp a Marušce zle, byla neskutečně mrzutá, maje hladu a průjmu tak jsme ji tam nechala a šla makat do bytu. cestou jsme se stavila v Kauflandu na nákupu neb doma už bylo svátcích a lazaření úplně vybráno.


Bez Marušky jsem udělal xxx krát víc, než s ní, jen jak jsme se ocitla zase sama, tak to na mě přišlo, ani tahle kamarádka nepomohla….. Nechtěně ,mě tahle kočka spadla vedle ledničky do té ouzké škvíry až dozadu a povedlo se mi ji vyndat z natrženým obalem, byla 200g s mandličkami i když za 30 kaček, tak jsem se ji podívala do kožichu. Stejně to nepomohlo… Nechtěně jsem zalomila nouzové světlo na jedno použití, co jsme dostala někde v pojišťovně. Takže začalo svítit a je na jedno použití, tak jsme ho vzala Marušce. Radovala se „maminka pivezla světýlko“ už se i usmívala , ale nocí se budí a pláče je hladová a noční mlíko na zasycení jí taky chybí.



1 komentářů:

Jeje řekl(a)...

Super napady a uzasne fotky! :)