středa 14. ledna 2009

14.1.2009 Kecka


Maruška mi ráno utekla z postele, nechtěla ani na nočník , popadla zajíčka , co mu říká „zajíček nešťasný“ zpívá mu tu písničku „Já jsem ten zajíček nešťastný (sklopí mu uši) svítil mě měsíček přejasný ( vyzvedne ho nahoru, aby viděl na měsíček) pospíchám k lesu ( dělá že utíká) celý se třesu (třepe s ním, být živ, tak mu vyklepe duši) a zkracujeme na .. homem zas utíkám po strání (opět s ním klepe) běžím se k Marušce zachránit ( a Maruška ho obejme) tohle celé umí šikulka zazpívat a předvést. Tak ráno vzala zajíčka a povídala „k babičce du“ a já víděla ve tmě jen siluetu s trčícíma zaječíma ušima. Já byla dopoledne u mudrů :o(((( po obědě jsem chtěla do kutlochu, ale mamča potřebovala pomoci se spoustou věcí. Maruška má hlášky dnes a denně, ale abych nezapomněla její verzi na hromádku, vždycky říká „hromádek mám „ :o))))) Maruška se právě pokouši sedět v ledničce :o))) tohle píšu jednou v podvečer okolo 18h jednou mám chvilku, piju u toho kávu . A mám radoooost neb syn sestřenice Martínek, co mu už není 5 a měli bychom mu říkat Martin.. no ale síla zvyku nooo složil talentovky a to na úžasném místě z počtu lidí :o) Teď Maruška večeřela jogurt, umazala si koníka Toníka, opucovala o utěrkou a povídala, že mu to sluší, když mu zůstala utěrka na hlavě. Pak mu visela utěrka jen na uchu a Maruška povídala, že „má náušinky“ její výraz pro náušničky :o)))))) Před chvílí Maruška vzala peněženku své prababičce a už zase brakovala se slovy „Méďovi dám“ (kasička) babička ji přidala pětikorunu, pak si to všechno vysypala a zase dávala zpátky, byla tu zrovna na čaji paní Horáková a říkala Marušce : „ty jseš bohatá“ a Maruška špatně rozuměla a odpověděla „nahatá, nejsem, hamba nejsem“ :o)))) A vůbec. dnes byl slavný den, Petr si po měsíci a něco vzpomněl, že by chtěl vidět Marušku, naposled ji viděl 8.12. už je měsíc a něco od té doby ji asi dvakrát nebo třikrát nechal pozdravovat po SMS. Tak že prý půjdeme dopoledne spolu sáňkovat, později volal, že to asi nevyjde. Večer jsem s Maruškou bojovala do půl 11 než usnula. To bylo kecůůů. Musela nakojit všechna zvířátka, sundala mi podprsenku a že prý se musí „podělit“ tak jsem kojila všechny přitomné plyšáky v posteli a v poličce nad ní :o))) několikrát jsem musel zpívat ovčáci čtveráci, neb si ji Maruška ještě nepamatuje, hraje ji na xylofon, ale zamilovala se do ní, tak ji chce stále zpívat. Pak mi poříd ukazovala pupek a nožičky, až se podívám. Vzpomněla si 3 krát na nočník, z toho jednou na něj chtěla peřinu, když jsem ji řekla , že peřina na ní čeká v postýlce tak si sundala kalhotky od pyžama, chtěla podržet nožičky aby je měla vodorovně a pak si je přikryla těla kalhotkama a hned hlásila „peřinu mám“ to vytvořila bobek, po měm vlitla do obýváku, kde několikrát tancovala na písničku ve filmu,několikrát zazpívala a předvedla „já jsem ten zajíček“ pak chtěla zas čůrat. To se vyčůrala a pal vylila nočník na koberec ….no veselo u nás je takto. A hlavněěě přijala svůj první úplatek opice, nevím kde se u její prababičky vzala peněženka a Maruška z ní dostala dvacku (babička menší neměla) za to, že přestane ječet (byla už přetažená) a půjde spinkat. To slíbila, hodila peníz do kasičky a pak se probrala a takhle řádila, no u nás je prostě veselo…..



S touthe fotkou jsem váhala zda ji dát na veb ale je tak úžasně akční, že po rozoostření inkriminovaných míst a konzultaci , jsem ji dala. Takhle si Marušky myla nohy večer a studenou vodou :o)))))

1 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Maruška je fakt kouzelná, ta člověku zvedne náladu a to jí vidím jen na fotce :o))))))))