pondělí 19. ledna 2009

19.1.2009 Pat a Mat

Dopoledne jsem byla u mudrů nic nevymudrovali, páč si tělo vymyslelo jiné překážky.Maruška mezi tím byla s babičkou v Plusu, viděli tam Petra, chvilku Marušku pochoval a Maruška na něj ukazovala. Z města mi přišel papír, Předvolání k podání vysvětlení ve věci podezdření ze spáchaní přestupku proti občanskému soužití, jiného hrubého jednání , kterého se dopustil Petr …no odhaduju to na ten pokus o znásilnění, znám to jeho lhaní jak svý boty, on nic neudělal, ač to bylo nejhorších tak 10 minut mýho života, tak to možná převedli na přestupek. Nebo zda vyved nějakou novinku, nevím. Po obědě jsme jeli s taťkou do bytu na další fázi vrtání a sestavovali jsme konečně opravenou postýlku. No byli jsme jak Pat a Mat. Mě při dotahování šroubu u postýlky sjely kombinačky a jelikož Jsem na ně zrovna zabírala, tak mám něco mezi dírou a štěnicí . K tomu jsem si otočila 2 nehty, jeden přerazila, no u mě žádná ztráta , ale je to au. Taťka se spálil o vrták, jež zůstal ve zdi, nějak to neodhad, no, to mám to sakra dneska šlo :o)))) Myslela, jsem že neudělám jinou fotku, tak jsem honem cvakla tuhle.


Pak venku stálo tohle auto, moc se mi líbilo jakou mělo deku ze sněhu a že se nepřetrhla , při tom velikým převisu.


No a Maruška u ledničky, kterou potvůrka otvírá a pak povídá „podívám, vyberu, hamání, doboty“ si potvůrka našla salám, no celej táta. Večer si teda na něj vzpomněla, povídala, že táta je venku a že se na něj podívá (z okna) . Tak si přece jen vzpomněla. No nedovím se jí, viděla ho po víc jak měsíci a já mu nebráním.



0 komentářů: