sobota 24. ledna 2009

24.1.2009 Luxus za 18kč

Dopoledne jsme byli s Maruškou ve městě . potřebovala jsem pár maličkostí jako papír na dárek tetě k 50tinám, gratulaci, noviny, kde měla být známá, rohlíky… no oblítala, jsem 4 papírnictví, než jsem sehnala gratulaci, s 50tkou, s kytičkami a BEZ textu na svou tradiční rýmovačku s vším všudy, když ne běžně, takhle ke kulatinám píšu vždycky, životopis a přání v rýmech…. No večer mi to pokazila babička , jež nepočkala, a do pracně sehnané gratulace napsala Všechno nejlepší.. atd. teď jsem nějak bez sil, a tak mě tahle zbytečná lítačka dost zamrzela. Ale nic s tím nenadělám, teď jsem tak vedle, že nevím jistě, že se rýmuje pes a ves … s letošním přáním to vidím bledě. Symbolicky dávám 3 krále, ti šli taky dlouho cestu,ale cíl nebyl marný :o)))))



Marušce jsem slíbila, že dáme kosákům pod strom jablíčko, protože jsem slíbila, že jim ho tam dáme, neb tam už neměli , jenže mamka hlava děravá zapomněla jabko doma, tak abych nevypadala jako slibovač a neplnič, páč jsem na to alergická , tak jsem prostě v krámě za dvě kačky jabko koupila a Maruška ho šla pod strom slavnostně položit. To bylo štelování :o))))


No Maruška viděla asi někdy babičku, tak jsme ji dnes načapali , jak se pokouší namalovat…. :o)))


ono se jí to za tu chvíli, než jsme na to přišli, povedlo, ještě musí trochu doladit směr. teď mě vážně chybí smajlík válející se po zemi takzvaný LOL.


Odpoledne jsme byli s mamčou zabojovat na kutlochu. Maruška byla nadšená ze své postýlky, chtěla v ní co chvíli být. Hlásila, že !moje postýlka“ a byla šťasná, že jí to nikdo nevyvrací, :o))) teď má období, že všechno MOJE. Je jí ještě chybí sklížit jedna bočnice, nebo se rozjede celá. Po neděli proběhne poslední fáze vrtání, už jsem vymyslela systém ochrany do koupelny, abych ji při sprchování nevytopila (koberec před sprcháčem byl vzhledem k olezlosti podlahy vážně nutný) Takže proběhne další fáze vrtání a pak pár posledních krabic a bude obyvatelno.


Tak trocha luxusu, v Tescu měli v akci tyhle maxi krevety asi 8cm dlouhé místo 360 za kilo tak 180. Tak jsem si za 18kč, tři na košt koupila, všichni jsme se podělili , každý si kousnul.. to vám byla lahodáááááá… no zpět do reality, vrácím se je kuřecímu jemnému za 42 kilo :oDDDD


Babička kromě gratulace byla večer nesvá, že ještě nemá zabalený dárek, tak Jsem na to vlítla, za 15 minut bylo hotovo, jsem já to hračíčka :o)))

2 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Pozor z věže padá sníh svěže :oDDDDDDDD


Ta první je zajímavá - zajímalo by mi, jak bvypadá v barvě - možná i úpravu bych udělala, ale asi jinačjší...

Dadouch řekl(a)...

Moc se mi líbí fotka s jablkem a samo s Maruškou - je to kulík ;o)))) Držím palce, ať co nejdříve bydlíte a máte klid....