čtvrtek 29. ledna 2009

29.1.2009 Fanynka

Huráááá, postýlka pro Marušku doklížená a tyč se závěsem v koupelně visí…. Detajly líčit nebudu, ehm….. Ale po vyvrtání 3 děr a zacpání hmoždinkami mě věta „teď podej 3 šroubky a šroubovák“ mi nedělá dobře, stejně jako dotaz „to chceš takhle jet?“ když jsem nastartovala totálně zamrzlého Ferdu, aby roztálo omrzlé okno i zevnitř byla námraza nějaká, tak aby roztála, než oškrábu okna….. haloooo nejsem malá ……. Když jsem přijela před obědem domů, Maruška ,mi řekla „maminko studená seš, ožeješ „ :o))))))

Po obědě jsem čekala na Báru, která mi cestou z práce přivezla svůj noťásek,a bych si mohla udělat výběr fotek, neb mi 31.1. končí kupon na 50 fotek 10x15, tenhle dědeček nemá DVD mechaniku a já mám zálohy na DVDčkách. Bára pak volala, kdy asi tak dorazí, tak jsem vyrazila do kutlochu pracovat . Mamča si vzala Marušku , ven šli vyřizovat papíry ještě ohledně babiččinýho vozíku

Večer mamča potřebovala zaprat rukavičky a tam Maruška měla zábavu, když viděla babičku, chtěla je na ručičky. Miluju ty její kudrny, když ji vlasy zvlhnou ve vaně a nebo když je splavená kroutí se jí o to víc.


Tuhle Fanynku jí koupila babička, Marušce se dnes prorazila příšerná rýma a měla teplotu večer , byla protivná. Ale nad Fanynkou jí svítila očička, tak se mamča vrátila a koupila jí ji. Maruška si ji zamilovala, pro mí je to legenda jako pro mě třeba Pepíček Vinkrář. Maruška miluje Kouzelnou školku a jak slyší znělku tak volá „Fantišek a Fanynka“



0 komentářů: