pátek 30. ledna 2009

30.1.2009 "Pčidám Macíku "

Dopoledne plavání nebylo, jsou prázdniny. My máme vždycky takový štěstí, že když je odstávka a plavání není tak Maruška má něco, proč bychom nemohli jít. Vždycky to vyjde přes tu smůlu akorát. Dopoledne jsem dávala do kupy ty přidělávky, Maruška byla hlídaná , poskakovala okolo. Přes oběd jsem se je pokoušela od Lenky , která akorát přinesla noťase ze servisu odeslat, neb přes můj slimejší hnusném nespolehlivém net, bych to neprocpala. Neprolezlo to ani na 2 pokusy, vždycky to ve finále hlásilo nedostupnej server.


Přijeli jsme do Ohavče a já šla hned zastrčít popelnici a přinést topení. Kocour šťasný přiběhl , že tam není sám, slyšela jsme hned Marušku „kde je kocour (to r lehce spolknutý).. v kuchyni“ Když jsem přišla zvenčí už ho krmila konzervou a hlasila u toho „ kocoukovi pčidám, hamej Macíku, masíko “


Kocour byl rád, že je v teple .. ale zaplatil za to daň….. :o))))) Dnes byl teda trpělivej, ani po Marušce nechňapal packama, jak to rád dělá, jen mrskal ocáskem, vybleskla jsem Marušku a pak jí vysvětlila, že se jí kočička takhle bojí, že jí musí jen hladit, za chvíli pochopila a byla zlatá. Měla zážitek že se odstrojoval stromeček,a by ho zas mohl Ježíšek přinést (nepočkali až tam nebudem ) Cestou domů usnula, tak chtěla od auta nést, brečela jsem bolestí, na jedné Ruce Marušku a tašku jablek, v druhé krabici. Sakulentský ruce, kam mě jednou přivedou…. :o(((((



0 komentářů: