sobota 3. ledna 2009

3.1.2008 Na ledě

Dopoledne jsem byla jak zmácenej pes, Marušce chybí večerní mlíko na zasycení na spaní a tak celou noc žbruní jak o život v noci vypila 3 lahve čaje a 3 hrnky, když už jsem ji nechtěla dát, páč byla jak houba, tak strašně brečela a ne a ne usnout, přitom v sobě měla vody , že by mohla pěstovat žáby. :O(((

Dopoledne zašli na kafčo Horákovi i s Paní Procházkovou a tak jsme uvítali rok s nejlepšími sousedy. Pak se stavil i strejda a zkouknul auto, abych věděla co zhruba čekat a hlásit u toho, co si udělá čas na opravu…

Odpoledne jsem sháněla kdo mi spraví auto, byla strašná zima a pěška do bytu je to skoro hodinka a hlavně tam potřebuju navézt autem mnoho věcí a auto jaksi nemám a nikdo neměl čas….Tak jsem vzala Marušku na rybník se klouzat. Už tam byla jednou s babičkou na chvíli, ale to byla první procházka po nemoci, takže hodně kraťoučká. Dnes už si to užila a já konečně nafotila nějaké zimní ušaté fotky…Maruška už i zpívává „ušatou, ušatou to já mám rád“ (ale to r takové nevýrazné ) :o))) Tohle jsem fotila zatím co Maruška pozorovala za plotem slepici, nevím prč se stále pak sháněla po kohoutkovi, přitom si je neplete :o))))



Mrzí mě, že se podle plánu nic nehnulo v bytě, jenže ty čáry přes rozpočet jsou brutální. Aspoň jsem se jednou dostala s Maruškou ven, ona už to nutně potřebovala, neb doma je už někdy protivná, neb jí to tam nebaví a já to potřebovala taky. Klouzání se jí moc líbilo , ale byla potom vysílená. Po příchodu si sama lehla a chtěla přikrýt dekou a ležela u Krtečka a ani nedutala. V podvečer jsme šli k Horákovýma testaci kávovaru od Ježíška a já si užila, páč moc miluju Latté, a originál je originál.




3 komentářů:

Barbora řekl(a)...

Fotka Marušky je úžasná!

Veronika řekl(a)...

Užasná fotka Marušky! I ostatní fotečky.

dib řekl(a)...

list na chodníku, ten je teda fantastický!!