neděle 15. února 2009

15.2.2009 Hopodyňka

Noc děsná, před spaním jsem si hodila na nohy péřový polštář, co byl po Marušce, do vodičkového povlečení se jí dal menší, a doufala, že mě nebudou budit ledové nohy. Polštář promrzlý celý a nohy na kost…..ona ta zima táhne ze zdi :o(((( Ráno bylo šílené,v noci se mi zdál živý sen, který se bohužel tu noc splnil. :o((((((( Hlava mě brněla , že jsem ani neviděla. Aspoň mě rozveselovala Maruška tím, že se mi malými ledovými prstíky pokoušela ty oči otevřít :o))) dala jsem ji snídani, poklidila a pustila jí pohádku, že si na chvíli zavřu oči , aby mě tak nebolela hlava a s doufáním,že po chvíli klidu přestane bolet, protože jsem stejně neviděla nanic. Maruška se usadila na Toníka a chtěla pustit pohádku. To bylo asi 10 hodin. Najednou se probudím a ono skoro 11a Maruška kouká na pohádku a hraje si s Toníkem. Hlava bolela trochu míň , ale na cestu pěšky bylo už pozdě. Stejnak jsme měli brát kvůli poledni kolíbku, protože s tak bolavou hlavou jsme něměla sílu s Maruškou při uspávání nijak bojovat. Dorazili jsme akorát na oběd, na který jsme byli pozvané. Po obědě bylo o Marušku postaráno a já s práškem vytuhla. Když okolo 15h psala Lenka, Maruška mi přinesla telefon, hodná holčička, ale já nebyla schopná koukat déle do rozsvíceného displeje ani zmáčknout písmenko jsem neměla sílu. Prášek zabral okolo 16h. Tělo stejnak nechtělo naběhnout, tak jsme dali kávu, Lenka přišla holt déle. Mamča dělala večeři a odskočila si. Maruška si okamžitě přistrčila židli a začala krást salám bez chleba. Tak jsem ji opět opakovala, že salámek se jí s chlebem, nebo houstičkou, no a to dítko ten okousaném salám začalo klást dědovi na připravený chleba. Ta snaha s vyplazeným jazykem, mám i ostrou,ale tenhle výraz je vystižnější.


Tak jsme se odpoledne nahřály, doma bylo opět 15 stupňů, já zapoměla připravit po koupání plínku a tak jsem skočila za roh. Maruška se mezi tím schovala takhle pod deku. Miluje ji a já taky,dnes mi ji přivezli z Ohavče, kde jsem ji měla uskladněnou, mamča jí tam používala, ale teď bylo zima víc nám a v Ohavči se teď tolik není. Vezla jsem ji tam jako mezi prvníma. Petr měl na ni zálusk, jestli mu dám tu deku a peřiny….samý lepší věci. Přišel s tím co měl na sobě, může být rád se odešel ze 4 velikýma krabicema, dala jsem mu, to co bylo jeho. Dodneška to leží na půdě, nemá to kam dát.


Chtěla jsem Marušku vyfotit, jak jsem ji balila na spaní, A potřebovala jsem vyfotit klobouk od Aleny do jednoho kitu. Nakonec se to zvrhlo tak, že Maruška chtěla vyfotit s Toníkem v klobouku. :o)))


No a přes veškerou zimu jsem prostě musela jít nafotit fotku na téma Jabko. jelikož jsem tady měla samý paskvily, neb jsem to zazdila. Tak jsem dělala kombinace jabko voda, no zmrzlá až na půdu,a le snad jsme něco vypotila pro účast.



0 komentářů: