úterý 17. února 2009

17.2.2009 A prd...zima bude...

Na férovku se přiznávám, že dnes jsem neudělala skoro nic, kromě blbnutí s Maruškou. Dopoledne přišel pán z bytáku a zjistil, že ta šílená spotřeba našich kamen je bohužel normální. Takže mírné teplo v kutlochu by mě přišlo přes 2500 což nemám šanci dát, takže mrznem nadále. To mě vzalo veškerou chuť na cokoliv , myslela jsem že se to dořeší. Dopoledne jsem poblbli snědli oběd a po něm jsem se koukali na pohádky z teplého pelíšku protože tu byla brutální zima fakt jsem neměla sílu ťapat přes celé město. A mrznout. Odpoledne se mi podařilo rozšlápnout nočník, byl po ruce, abych nemusela Marušku sázet na ten vymrzlý z koupelny, tam je ještě o 2 stupně míň. Maruška na něj bohužel hodila peřinu a jak jsem potřebovala honem projít, tak jsem na něj šlápla, jak byl nakřáplý, tak bylo po něm …. Teď musím chudáka Marušku vláčet na ledovej záchod :O(((( Navečír jsem udělala pizzu z rohlíků. měla jsem na ni chuť a tohle těsto je fakt rychlé a dobré. Maruška hlásila, že nechce okurku. říkám jí, že tam okurky nejsou, že jen šunčička (tomu ona rozumí, ale byl tam nejlevnější salám) sýr a rohlíky. Na to mi řekla „mmmmmmmmm dobrý bude“ a už se do toho pustila. Za den se z mnoha úspěšných pokusů podařilo Marušce přičůrat, tak tu pak chodila a povídala dokola „ostuda sem“ ukazovala na šňůru v koupeně a povídala „počůrala sem, fůůůj, ostuda sem, maminka pověsila, vypereme“ PO usnutí Marušky jsem se dala do lovení kapek.. taková trošku mánie :o))))))


Tak tahle je na první cvak a je fakt nej… to byl snad zázrak…. no budeme trénovat, když jsme ti maniaci….







1 komentářů:

Libca řekl(a)...

Mooc krásný fotky!! :-)