úterý 24. února 2009

24.2.2009 Koblížky

Tak jak sem včera popisovala jak to Marušce krásně jde, tak snes se jí to úžasně nepovedlo, natáhla si bodýčko na nohy :o))) Rukávy na nohy a nechala se vyfotit jen za úplatek slíbila jsem jí za to gumovýho medvídka , bohužel jsem zapoměla od večera dát do normálu blesk, měla jsem ho od focení struktury na nejnižší intenzitu a tak jsou fotky moc tmavý, přišla jsem na to až odpoledne. V noci zase chtěla spát u mě, ač se nevyspím tak neodmítnu, jen zírám, jak je klidná, vždycky se mlela, že padala z postele ale já jí říkal, že ji tam neberu proto, že tam je málo místa, a ona si sedne na gauč, řekne „udělám místo, maminka vejde“ Maminko poď“ „hajneš?“ a v noci fakt zatím nespadla, jak se vždycky mlela celou noc tak teď leží přilepená jak klíště. Jen ta moje kyčel mě nedá spát. Dnes jedla krásně oběd jak slíbila, ale po obědě si vymejšlela, to dělá když je unavená, nechtěla spát v kolíbce, chtěla do pelíšku , tak ji vždycky přenesu když usne. V pelíšku kecala a nespala, a že do kolíbky nechce. I tak jsem učinila pokus, řev, tak zpět do pelíšku , tam zas řev že chce do kolíbky. Tam chtěla přikrýt hlavu a přikrýt nožiky… no usnula ve 2h a jak naschvál , když máme někam jít tak spala skoro do 5 h :o)))))) No tak jsme pak naskočili na kočárek, Maruška chtěla jít „pěky“ ale nechala se umluvit, že u babičky bude „dobrota a že musí vydržet na kočárku, že jinak tam nestihnem dojet. Opakovala že „babika má kobížky“ a to jí udrželo na kočárku :o))))) To toho vyzpěvovala jako včera při koupání „ a kobížek hop, hop, hop“ zpívá si tu básničku z pohádky O Koblížkovi“


Maruška chtěla „sama“ tak si naťupkala pár koblížků. Byla u toho úplně šťastná že může „sama“



No a samo náplň co je u těhlech rychlovek navrchu je nejlepší, Tak si Maruška domazávala, ale jak šikovně….Nabírala nožem, na koblihu se trefila a namázla… jen okolo té pusinky toho bylo nějak víc :o)))) Večer svítila Bára a já potřebovala s něcím pomoct tak jsem četla pohádku a u toho sem tam napsala na Skype. Jen co jsem přestala číst na chvilku, tak Maruška mě hned z postýlky plácala po rameni a povídala mi „maminko číst“




2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mňam, ty koblížky vypadají mooooc krásně... A Maruška je veliká šikulinka...
Štěpánka

Dadouch řekl(a)...

Teeeda, Maruška vypadá jak profeionální kuchařka ;o) Mňam, také bych si dala.......