úterý 10. února 2009

9.2.2009 Prso od Ježíška

Tak mě Maruška rozesmála hned po ránu, dnes spala déle, vstávala v 8 hodin. Hned si řekla o prso a když si tak slastně pila. Přišla babička, se podívat, že je podezdřele dlouho klid. Maruška jí povídala „prso, dostala od Ježíška“ :o)))))


Pak jsme vyrazili pěšky do knihovny, zaplatit roční poplatek. Čte už jen mamča, tak si to platila, ale průkazka je na mě . Tak jsme to vzali procházkou. Maruška chtěla mermomocí ťapat po podezdívce a moc se tomu řechtala. Přeručkovala od intru ke knihovně a to mnoho metrů. K knihovně se jí moc líbilo, no je to knihomol.


Tady jedna odrazovka :o)))))))) byla tam výstava fotografií v místnosti mezi šatnou a knihovnou.


Pak jsme to vzali do kopečka domů. Tady je dokumentační. V Tyršově ulici káceli stromy. Mám otamtud pár fotek, ale žádnou celou ulici, no nemůžu jít a nafotit celý Jičín, plány města neznám, tak alespoň jedna dokumentační. S Maruškou jsme tam chvíli pobyly, ukazovala jsem jí jak se kácí stromečky, a jak je pořežou a že je odváží traktor. Celý cen pak vykládala „stromeky káceli, taktor jel, pinavý byly, ťukali, , bodel byl“ Po obědě jsem se ani nemohla zvednout z postele, jak se mi sekla kyčel. To brzo, no. Zrovna volala teta Božena , já teda nevěděla, že volá ona. telefon jsem slyšela, jenže jsem se k němu nemohla dopravit. :o)))) Po obědě jsem postupně začala balit věci denní potřeby, na posilněnou jsme se na chvíli stavily s mamčou u Horákových na kafíčku. Mňam mňam dělané latté z mašiny, prostě ho miluju. Včera jsem dostala dárečky praktické i na zub, všechny krásné, ale u Horáků, jsem se musela smát, jak dobře mě znají na živo i z blogu. Kombinace Modrý portugal, Latté a hořká čokoláda je slast pro chuťové buňky :o))))) Půjčili mě malý stůl, tem co mám je moc velký , i můj konferenčák je nad rámec použitelného prostoru .

Maruška byla s dědou venku a když přišla domů, řekla „máme hromadu“ no , to jsem měla připravenou na odvoz. Už jí přešel její úžasný výraz „hromádek“ tuhle zkomoleninu jsem milovala.


V podvečer jsem to odvezla do kutlochu, něco jsem i rozrovnala, Tady jsem zdokumentovala připravenost na oslavu přesunu. Těším se na posezení s přáteli :o)))


Před spaním ještě krmila kočičku mlíkem a pak chtěla ukazovat fotky , každou komentovala a pak jsem ještě musela fotky ukazovat kočičce :o))) „kočice ukaž, kočiko podivej“ je to úžasný, ty jejich nápady. Jak vnímají svět a neživé hračky jsou úplně živé…..




Maruška nechtěla spát a nebylo ji možné zdolat, tak jsem ještě stihla za silně provizorních podmínek nafotit soutěžní fotku na téma „kniha“ do rychlosoutěže na FFF. Jen pro účast, žádnej zázrak. Tohle není soutěžní kus. Našla jsem kvůli tomu i knížku psanou švabachem. Tenkrát se málem vyhodila, pro mě sběratele minulých časů je to poklad. Maruška řádila, 4 krát šla na záchod, než usnula. Aby nebyla v podezdření, že si jen vymyšlí, aby nemusela spát, tak tam vždycky seděla , dokud kapička nevytekla, opice. Usnula v půl 11, jak ji znám, vstávat bude stejně.

0 komentářů: