pátek 13. března 2009

12.03.2009 Naše první hádka :o)))

Dnes dopoledne jsme vyrazili na byťák, kde jsme teda nevyřešili nic, ale aspoň jsme vyzískali číslo kam poslat nájem jež se nám i s celým inkasem vrátil na účet. Byla to príma dopolední procházka . Po obědě jsem udolala Marušku asi až v jednu hodinu. Maruška docela trhla rekord, asi se ji v teplíčku po d peřinou moc hezky spalo, tak se probudila v půl 4. Dala si svačinku a pak jsme vyrazili do Kauf. na lov cukru pro známého, cukr jsem bohužel neulovila , ale koutek slev nabídl naplnění ledničky za pár šupů.


V Kauflandu jsme po poprvé s Maruškou hádali :o)))) měli tam nějaké cukroví , Maruška ho stále z pozice na košíku házela do košíku se slovy „koupíme dobotu“ a já to zase vyndávala se slovy nekoupíme , koupíme tohle .. a dávala tam cosi praktičtějšího se slovy, že upeču lepší dobrotu. Za pár šupů se doma udělá pekáč buchet nevídané kvality že :o)))) Tohle cukroví s neskutečně dlouhou záruční dobou nastavenou různýma konzervantama fakt nemusím. a tak Maruška házela do košíku a já vyndávala než se mi podařilo probrat co se nám z hromádky v našem koutě hodí do hrnce :o)))


Tohle je taková siluetovka. Takhle na mě Maruška jukala, když jsme přijeli v podvečer k našim a já uklízela kočárek do sklepa a ona ťapala už do poschodí „maminko dívej“ Dnes jsme tam spali kvůli rannímu plavču. V noci jsem konečně sepsala disky DVD z kamery, měla jsem 4 plné a už jsem neměla kam točit. Resty byly od června….bylo to užasný vidět to video3/4 roku zpět. A viděla jsem co mi nechybí.. Petr tam byl málo ale sedící u počítače, jako celé dny a valící ze sebe sprostá slova u her, před Maruškou… to nám vážně nechybí, a to bylo nic, proti tomu, co se dělo bez kamery, jak víme. Tak můžu teď video přepálit na větší kolečka a malá smazat a zas budu zachytávat už jen ty krásný dny. Dokonce jsem zjistila, že ze stěhování a toho nejhoršího období nemám v kameře ani minutku. Hlavně kdo by o to stál a stěhování už nemohlo být, neb jsem kameru radši odvezla, aby ji někde nestřelil v bazaru.

2 komentářů:

milu řekl(a)...

krásné okno

Celenka řekl(a)...

Tý jo, ty fotky starýho okna a baráku jsou naprosto úžasný!