neděle 1. března 2009

1.3.2009 Modelína

Jelikož měla Maruška teplotu i ráno, a bylo ji potřeba udržet v pelíšku a sama mi z něj utíkala, tak jsme spolu koukali na pohádky a pospávali, V poledne už dostala chuť k jídlu, tak jsme ohřáli polívku, ještě si bobek přidal. Po obědě ožila a začala si hrát. Upekli jsme spolu buchtu. Piškot a na něj mandarinky , broskve a citrónový puding. Broskve z velké pixly nám samozřejmě zbyly, myslela jsem na zítra po obědě jako kompot, ale Maruška byla najednou tak pří chuti, že jsme napůl vymetli konzervu až do dna. Stále pusinko otevřenou a v ní větu „kopot chci“ Sledovala jako vždy celý postup a když jsme na ovoce nalila puding, tak pořád hlásila „kopot skovanej , kouří „ (to jak byl teplej)


Když jsme upekli, vytáhli jsme modelínu, Maruška byla nadšená. Viděla ji poprvé a pořád hlásila „modelína, modejuju“


Tady zrovna koulela černou, škoda, lépe by vynikla barevná, ale s tou se mi úlovek pracující ručičky nepodařil. No ukoulela nic t tý zimě povolit tu modelínu do použitelného stavu byl záhul i pro mě :o)


Maruška chtěla vytvořit různá zvířátka , tak jsme modelovali „šneka, kytiku, panáka“ chvíli po vzniku byli na cucky a Maruška hned povídala „robitej“ a „uděláme znova“


K večeři jsem dělala palačinky, protože jak jsme se kvůli Maruščině teplotě nedostali ven, tak bychom neměli na ráno už chleba, tak jsme si udělali k veřeři palačinky. Maruška snědla jednu a půl a už nechtěla, umyla jsem ji a , že toho bylo a ona chtěla pribiňáka. Tak jsem jí to zatrhla,říkám, měla jsi palačinky, už jsi nechtěla Pribiňák nebude. Tak znovu, že chce palačinku, snědla půl. Znova umýt. Když jsem ji umyla, a že to zas byla drbačka od marmelády. Tak začala zobat znova , že byla na umytí. Pak si narovnala palačinku na dlaň a přinesla mi ji se slovy „mamince dám koláček“ „hamej“ a přes moje veškeré protesty ho do mě nacpala. Cpala mi ji prstíkama přímo do pusy. Večer už byla bez teploty.



1 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Ta ručička a poslední fotka Marušky dlabající palačinku - nádherné fotečky ;o)