středa 1. dubna 2009

1.4.2009 Lehčí hlava

Opět středa, opět cvičení, opět nadšení…. Oběd Maruška zmákla s přehledem, jo po takovým pohybu prostě vytráví :o)))


Odpoledne jsme čekali Martinka,a le asi mu to v množství ušení vypadlo, tak jsme vypili kávu sami. Já jsem dostala nápad jak spojit potřebné s užitečným a zkusila jsem se vtírnout na preventivní prohlídku bez objednání. Nemám ráda daný časy a datumy a pokud to jen trochu jde, dělám to jinak, Takhle v podvečer tam nebývá moc lidí a tak mě to vyšlo. 20 minut než se odbyly 2 pacientky a pak já, aniž bych předběhla někoho objednaného páč nikdo nikde. Přišla jsem s jedním oříškem a musím říct, po té hodně zvláštní péči v těhu poprvé překvapil a pomohl mi. Nestandardně, nečekaně, tohle jsem fakt nečekala.


Tohle je Maruška, skoro přesně 3 roky zpátky, měla 5mm. Jediná fotka z utrazvuku kterou mám, je ofocená z karty, jiná mi nebyla nabídnuta a dodnes mě to docela mrzí.


a tohle je doma v 17:11 h v 17:30 jsem měla nástup o ulici vedle do kadeřnictví… opožděný dárek, chvíli trvalo než mě ukecali, než jsem se rozhodla, ale po tom všem jsem kývla,, jeden z důvodů pro ANO byl vlasně i na protest proti Petrovi , prostě mi to pomohlo. On mi vždycky zakazoval zkrácení i o 5 cm a přitom neposlechla ani klasická moudra, on děla všechno po svým….a věřím, že až ho potkám, bude mi to vyčitat, ač nemá nárok a já udělám co….. dlouhej nos….no byl to docela príma relax, když nepočítám česání Martinovi a Dáše na svatbu, tak jsme tam vlastně byla poprvé.



a 19:00 s tou samospouští či nataženýma rukama to prostě nejdééé. Pak jsem šla naproti mamče pro Marušku, sešli jsme se na mostě za kinem. Maruška se na mě nemohla vynadívat, Chtěla vzít, cuchala mě a povídala, že mi to „padá“, že „piděláme“ a ještě mi říkala „nevidíš“ když mě padla patka do oka. Tyhle komentáře jí držely až do večera. Doma jsme ji ukazovala ten ustřiženém kus vlasů,. i když to byla fakt tak třetina. Povídala mi na to „to je rozbitý, spavíme“ :o)))) Maruška byla teda unešená, uvidíme co ostaní. Já mám 5krát lehčí hlavu, možná i mysl.. Děkuju Barunko za dárek :o)



4 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Teeeeeeeeda Liduš, supeeer sestřich ;o)zkusit se má vše a účes vypadá moc zajímavě ;o) jen škoda, že není foto ze předu.........

ajka75 řekl(a)...

Super premena, radikalna to teda fakt. Skoda ze nieje portretik z predu. :-)

Gabro řekl(a)...

Liduš, jsi to opravdu ty??? To je úžasný!!! Fakt výborná změna. Myslím, že si na to rychle zvykneš ty i všichni okolo :-).

Jeje řekl(a)...

Uz jsem ti to rikala na icq, uces super, je to urcite super zmena i pro tebe :) Snad si brzo zvyknes na patku :D