pondělí 20. dubna 2009

20.4.2009 První buřty

Dopoledne jsme byli s Maruškou doma. já zas gruntovala. Sice jsme pokud to jde pryč, ale tu Maruška něco rozdrobí, tu něco rozcupuje a vysoká podestýlka je hned:o))) Tak jsem vyžehlila , vyprala . Maruška byla moc hodná, chtěla krmit i zajíčka. Pořád mu dávala bryndák, tem mu vázala z hadříku. No pak jsem je musela umejt oba od Pribiňáku. :o)))))) Dojedli jsme oběd co zůstal od včera a bylo. Maruška si pak dala chrupku. probudila se akorát ve chvíli , kdy zezelenal Jindra na ICQ. Jelikož dnes bylo času dost tak jsme vymysleli buřty. jelikož to bylo na fofr, tak Jindra obstaral buřty a pak jsme vyrazili směr Ohaveč.


Věděla jsem že tam bude standartně babička s tetou, nakonec tam byl i strejda Pepík a Pája i s Benem. Všichni byli v plné práci , rozdělali jsme oheň, já krájela , Jindra opejkal, Maruška řádila v hlíně, zrovna se ušlapávali chodníčky a to ji moc bavilo. Za chvilku přišli všichni na buřta. Ač nás mělo být tak málo tak se nás nakonec uživilo 7 a dva psi, prvního buřta měla Ťapinka páč ho uloupila Marušce :o))))



Buřty jsou užasný a ty první jsou opravdu nejvoňavější a nejvíc chutnaj.Po po tom zimním absťáku. Vím že fotka letí, fotila jsme od boku mastnýma rukama, ale výraz je výstižnej a s jakou chutí ho Maruška zdlábla. bylo to úžasný pohodový odpoledne. V Jičíně jsem hodila domů věci že se s Maruškou ještě projdem , nakonec jsme skončili u Jindra na kafču. ty naše holky ač měly být utahaný z čersvýho vzduchu a volnosti řádily jak o život. Div to tam nezbořily,no vyhrály si úžasně. Maruška nechtěla ani domů. Byl to úžasnej den. Teď to tu tady dopisuju a Maruška je před jednou hodinou vzbudila a hlásila že chce zmrzlinu :o))))) No ated je půl druhý a já jí teď čtvrt hodiny ukecávala, že musí spinkat, Vzbudila se zas a ptala se s pláčem kde je Ťapulína. Ona si jí prostě zamilovala.


6 komentářů:

Lenka82 řekl(a)...

Teda vy jste mě navnadili! Hned bych si taky dala buřta a to je půl osmé ráno! :-)
Moc ráda k Vám chodím, Vaše fotky, Vaše povídání...je to všechno tak milé a navíc to vypadá, že s happy pokračováním ( nechci říkat koncem, protože toho máte holky ještě tooooolik před sebou ). Mějte se hezky!
Lenka

Aikwen řekl(a)...

to vypadá lákavě :)

Unknown řekl(a)...

Mňam, tady je to zase samá dobrůtka :o)
Štěpánka

Jindra Krobová řekl(a)...

Jé mňam, buřtíky já taky ráda :)
Liduš máš úžasnej blog! ráda sem chodím šmírovat... jenom nestíhá psát komenty...

Family Foto řekl(a)...

Překrásný blog, ta změna je úžasná!!!

Dadouch řekl(a)...

První buřtíky jsou vážně nej nej nej, ale můžu i ty druhé.... třetí... čtvrté .... ;o))))) Super momentky, Maruška je prostě úžasná ;o)