středa 29. dubna 2009

29.4.2009 Izolace

Z dneška se nedá vypíchnout nic, nouzový rychlocvak večer před koupáním. Celý den jsme byli doma, Maruška rýmu jak opratě a střídavě oblačno, když nechytím záchvat kašle, je to OK. V poledne jsem uspala Marušku, vzbudila se poměrně brzy a pak si zalezla ke mně na gauč nerozloženéj, myslela jsem že jen na chvíli, ale ona se probudila ve 4 h, nechtěla jsem ji vzbudit, protože kdybych se hnula tak spadne. Byla nalepená jak klíště a já jak přejetá parním válcem, páč jsme zrovna ležela blbě, ale hlavně že se vyspinkala, byla unavená. Odpoledne jsem dovařila polívku, kuřecí s domácíma nudlemi, já ji na dva dny jen uvařit neumím, ale my ji milujem, tak nám to neva. A upekla jsem buchtičku aby měla mamča zítra co ke kávičce až se vráti. Drobenkovou s čokoládovým pudinkem a višněma. Čas letí, aby bylo v mrazáku místo na další sezonu. Už aby nás ty chrchláky opustily, Maruška pořád vzpomíná na Ťapulínu a já ani nemluvim ….



0 komentářů: