pondělí 11. května 2009

11.5.2009 O náhodách

Dnes jsme zdíleli fotky ze srazu , tuhle sem musím dát fotila Lucka 73 a je to pomoc dlouhý době fotka, kde se líbím sama sobě . Aspoň trošku .....


Dopoledne zabralo vybalování tak Maruška měla trochu volnou ruku . Tady vydržela dlouho, jak to má nejradši na nohách gumáky a na klím si stáhla klávesnici . Objevila na ní konejško co funguje jak u myši. byla zrovna na záložce s tímhle blogem a jak točila kolečkem vykřikovala. „šoupe se to“ „našla sem Marušku „našla jsem kytičku“ „jééééé“ no já div nepraskla smíchy. jak viděla Ločko to pro Norrren tak hned hlásila „miminko“ „řeknu strejdovi a Ťapulíně“ S ní se člověk fakt nenudí. Po obědě jsme toho měla plný zuby že jsme odpadla s ní . Jak se vzbudila přišla s otázkami:

M:„bolí tě hlavička“

já : „nebolí Maruško“

M:„už můžu mlíčko“ (vysvětlovala jsme ji jak jsme měla ty průdušky, že jsme nemocná , že beru prášky , že mlíčko od maminky teď nemůže“

já: „Maruško už ne. mlíčko už není“

M“ uděláš mlíčko pro mě“

já: „už jseš velká, to dělají maminky jenom pro miminka mlíčko“

M: „miminko chci, řeknu strejdovi, podělim mlíčko“

prostě slzy od smíchu a člověk se nenudí…..

Později odpoledne jsme šli na otočku k našim, pršelo. Mamča byla u Horákových tak jsme šli tam na kafčo . Maruška je aspoň poveselila svými výklady. A po večerníčku domů.


Zapoměla jsme že mám fotku z rána a cvakla Marušciny boty, neb jsem vám zapoměla napsat příběh o náhodách. O zmáchaných botách z jediný kaluže co tam byla jsem vám psala, co nenasáklo z kaluže to nasáklo pří mytí, pak se sušili. Dala jsme Marušce sandálky. U nich se jí odlepila celá podrážka, já proč Maruška kobrtá a ona tam měla žraloka. takže ač jsem vzala čtvery boty tak teď v tom horku zbyly Marušce jen gumáky a bačkůrky… Lucka 73 řekla, jdem do obuvi , nějaká slovenka jí přinesla „volajaké topánky“ po svých dětech 33párů. Vybraly jsme Marušce boty suchý, s podrážkou přes kořeny nešený. K tomu dostala ještě jedny ať je užije ve zdraví…Člověk by neřek, že když veme dítku na 4dny cest čtvery boty že už odpoledne nebude mít v čem chodit a shodou okolností byla u Lucky taška „volajakých topánok“ svět je prostě nevypočitatelnéj…. :o)))))

2 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Na té první fotce Ti to moc sluší ;o)

Jeje řekl(a)...

Na te fotce ti to moc slusi.
A proc se tam libis sama sobe, pac se tam smejes! :)