pátek 22. května 2009

22.5.2009 "maminko nabumbám"

Dnes nemám jinou. dopoledne jsme byli plavat . Maruška byla v pohodě. Čekala na naás Barunka tak jsme udělali takový malý výlet pro snídani. Když jsme pak jeli k našim., začala Maruška klibat. pak usnula u čtení říkaček a když se probudila měla skoro 40. Přejeli jsme domů, kde jsem ji dala sirup, za hodinu mi skálala po hlavě , četli jsme knížku a dlouho si hráli s magnetkami. Byla buřina jak blázen i s kroupami.Byli jsme dobu bez elektriky. Proto přišel Jindra na kafčo až v podvečer, když už se počasí umoudřilo. Maruška usnula už po 19h v nejméně očekávaný okamžik, když byl největší rambajs a já luxovala. Pak se vzbudila okolo 21h, byla hadrová a hořela ,ale bylo vidět, že měla radost, že vidí strejdu. Taky se po měm ptala , když odešel.Akorát jsem se musela řechtat. Vyprovodila jsem Jindru a šla na WC a tam slyším „maminko já nebumbám“ říkám „Maruško jen se nabumbej“ .. ona spala na gauči, kde chtěla být, tak mohla vylézt. A já se vrátila z WC a Maruška do sebe klopila moje pivo :o))) My si dali s Jindrou jedno na půl, já tam z něho ještě decku měla a tu skoro celou Maruška vyzunkla. Já myslela že pïje z hrníčka mrkvičkovou štávu od Janičky, když hlásila „maminko nabumbám“ a ona do sebe klopila to pivo..

1 komentářů:

Jill řekl(a)...

Maruška asi ví, že pivo je lék. Aspoň manžel mi to vždycky tvrdí, když si dává pivo k večeři :)