sobota 23. května 2009

23.5.2009 "doktor se srdíčkem...."

Za dnešek taky jedna jediná… pokud o projektovou byl, jenže než mi zaostřil foták bylo na teploměru místo naměřených 40 od Marušky jen L. Pokus číslo 2 byl rozmazaný, Maruška se moc mrskala tak nouzovka. Celé dopoledne jsme polehávaly a koukaly na pohádky, to byla jediná možnost jak se skoro 40citkou udržet Marušku v posteli. Okolo poledne měla už 37 tak trochu ožila na pár kostiček a pak usnula, probudila se opět rozpálená jak pětník a teploměr ukazoval rovných 40. Do toho začala blinkat, vyhodila kvanta hlenů jako na Vánoce. Začala jsme premýšlet kam se dostat pro colu , ta nám na Vánoce děsně pomohla a vlastně nás zachránila před nemocnicí. Psala jsem Jindrovi jako jedinému místnímu, do koliká má zdejší samka, abych tam Marušku netáhla zbytečně , protože jsem nevěděla jak moc se to rozjede, fakt lepší nasadit kolu hned…Nějak mě nedocvaklo, že je sobota… A on přišel pro nás v tu chvíli jak anděl.. šel přes celý město a přinesl Marušce colu a trs banánů a hrozno. Tak jsem ji hned vrazila do mrazáku abych mohla podávat.. Maruška ještě chvíli ležela,ale začala zářit. Šťastná že vidí Ťapulínku a strejdu a za chvili řádila jak torpédo. Jindra si dal kafčo a zas se svoji asistenční sestřičkou Ťapulínkou pospíchali. Marušce jsem po jejich odchodu naměřila 37.01 … a skákala mi po hlavě až do půlnoci než usnula . Děkujeme pane doktore za zázračnou léčbu, je to sice maličkost jak mi říkáš, ale účinky má fatální. Děkujeme.

1 komentářů:

dobrotova řekl(a)...

Maruška je kouzelná, doufám, že už máte starosti za sebou ;-)