čtvrtek 18. června 2009

18.6.2009 Lov na kocoura

Dopoledne jsme vyrazili na sídliště, mrknout na všechny, konečně totiž co chvíli nepršelo a udělalo se nádherně. Nakonec jsme tam zůstali na oběd, konala se čistka ledničky, každý měl něco jiného, jako v restauraci a mamča byla šťastná, že si nás užila a že se všechno dojedlo až do dna . Pak jsme chtěli vyrazit domů, tam se spát nedalo,a Maruška si po obědě dáchnout musí. Jak dělají fasádu , tak se klepe celej barák. Akorát se ozvala Barunka, tak jsme na ni počkaly. Prošly jsme město a sedly si v Paříži do zahrádky na jednu Kofolu. Maruška si tam hrála na písku. Opět se projevil Barunky zářnej příklad. jak šla Bára na WC Maruška chtěla taky :o)))))


Doma jsem Marušku uložila do postýlky. Jindra se dostal do spárů akce Z zvané „kočárkárna“ tak byla změna plánu. Sedly jsme do auta a zajely do Lídla, všem hořely zásoby mlíka tak jsme je dojely koupit a zrovna jsme je mohly vyložit na místě. Po cestě jsme se ještě stavila na benzíně, teta Marie potřebovala benzín do sekačky. A s naháněním Marušky po Lídlu, kde mě tahala ,za vozík, pak ho zas tlačila, nebo se vozila na předku, no dorazili jsme v podvečer, ale přesto jsme stihly ještě něco pomoct.



Maruška chtěla pořád vozit na kortouči


a dokonce i brečela , když jsme zrovna nemohla, potřebovala jsem pomoct mamče.





Maruška taky pomáhala, tady hlásila „unesu“



Maruška zas naháněla kocoura na plotě a on na ni sahal pacičkou dolů. Mám i video, ale je takové krátké,a nejsou tam ty úplně super kousky, no chtěla jsem i fotit no, ale chvíle to byla kouzelná…..

1 komentářů:

Jeje řekl(a)...

ta s tim plotem a maruskou a cicou je super!