úterý 23. června 2009

22.6.2009 Krmení

Vstávala jsem nezvykle bez Marušky o hodně dřív a ráno už vonělo kafčo. Přes veškerý ranní časy zralý ještě na spaní, se vstávalo krásně :o)))) Na půl 7 jsem se stavila pro taťku, byla jsem tam na minutu přesně, jinak ho znám,prostě uf uf…. Po dobu vyšetření a vzpamatovávání po výkonu jsem vyčkávala v čekárně a četla návod k fotáku. Co do ovládání nato jsem přišla hned , ale študovala jsem co další skryté funkce skrývá. Zarazil mě přístup doktora na taťkovo bolestivé skučení a dle slov babičky tam skučí skoro každej….Tohle bych vraždila :O((((



Pak jsem si vzala Marušku od našich a jela domů, neb na 10h měla přijít na kafčo paní Pristandová. Přenešenou buchtu jsem v ranním letu zapomněla u Jindry, tak holt byla na sušence, ale pochopila :o))) Marušce přinesla dobroty. Pořád nechápu Petra jak tak hodnou paní mohl tak podrazit :o))) Jak ji toho 6.6. vzal 800, - z tržby :O((((( Pak se Maruška vyspala a já odložila původní plán kvůli nutné návštěně na poště. Zrovna jsem odnesla reklamovat už zabalený fotáček.







Diky přeorganizaci plánů nám pak vzniklo úplné odpoledne bez závazků. Tak jsem si dali u našich kafčo a vyrazili k rybníku. Bylo tam úžasně, Maruška nadšeně házela. Když jsme před rybníkem se stavili v Penny pro štávu, tak volal Jindra, dostal nápad jet ráno do Prahy a cosi tam vyřídit.. Tak jsem se zeptala mamči zda můžem. Bylo to hodně běhání a byla zima a pršelo, tak jsme Marušku nechávali doma :o) Babička byla nadšená, že bude zase spát s Maruškou a tak jsem byla ráda, pomohla jí s večerním chystáním a vyrazila k Jindrovi abychom brzo ráno mohli vyjet.




1 komentářů:

Jeje řekl(a)...

Paradicka.. hlavne ta na skluzavce :)