neděle 28. června 2009

28.6.2009 krásně obyčejně...

Maruška se vzbudila ve čtvrt na 6. První slova že chce ke strejdovi. Snad jedno večerní varování stačilo :o) Vyrazili jsme tam na snídani.jak mě Maruška doma skoro nesnídá tak s tam jí chutnalo velmi. No kdo by nebral jeden rohlík a k tomu spoustu šunky :o))) Doma jsme ohřáli oběd a když se Maruška vyspinkala, tak jsme vyrazili směr sídliště. V podstatě jsem tam dorazili až v podvečer, než jsme se vykopali? Maruška nasvačila apod… Byla jsem ve sklepě pro malou pračku, a tam jsem se děsně nasmála, větší nelogiku jsem fakt neviděla. U našich dělají fasádu, zateplují, všude po chodbě je hromad kuliček z polystyrénu, jsou všude, otevřete dveře doma , hned máte doma kuličky…. někdo do tohodle bordelu začal natírat podlahu u sklepů tou zelenou barvou a ta schne poměrně dlouho zvláště nemaje přístupu vzduchu. Chci ¨vidět tu sktuktůru s těma kuličkama :o)))))) Maruška si vzala ve sklepě sombrero, ale vyfotit se pořádně nenechala.



0 komentářů: