pátek 10. července 2009

10.7.2009 Máchalová

Dnes proběhla rannější mobilizace směr plantáž. Vyjížděli jsme už dopoledne, k obědu v Ohavči byly šišky s mákem . Maruška byl naprosto nadšená že může mlet mák a zpívala u toho „melu melu mák“ ale mám jen mlýnek samotný, mlela tak intenzivně , že je buď mázlá, nebo má kliku před obličejem.




Když Maruška po obědě vstala , dělali jsme naše milovaný velký bubliny. Sice má tahle totálně přepálený nebe ale mě se na ní líbí to nadšení.


Když Maruška po obědě vstala , dělali jsme naše milovaný velký bubliny. Sice má tahle totálně přepálený nebe ale mě se na ní líbí to nadšení.


Já odpoledne vzala nějaké věci co jsem potřebovala odvézt do bytu …pozor už jsem našla BOTY pytel jež byl totálně zarovnán, takže už nemusím nosit dvoje :o)))) No kdyby nějajaký super aleponěkud těžce jetý kecky :o))) Tak jsem odvezla ten těžkej pytel a ještě jeden, bez Marušky protože s jejím večným zdrháním táhnout tehle megapytel a ještě rovnat do sklepa to by bylo na dlouho. Byla jsem splavená jak myš , bylo to na sprchu a krátký kafčo s Jindrou . Jakej to byl nezvyk, když okolo nebouřily ty naše dvě děti. To jsme jim nemohli odepřít. jeli jsme pro Marušku do Ohavče všichni 3, to bylo radosti. Volání od dveří „ Ťapulínka“ a „strejda můůůj“ to bere za srdce…. „přijelíííí“


a pak provinilej výraz…..




Je to kachna, dělala takový kraviny , že během 10 minut na sobě neměla nic suchého a postupně se chodila svlíkat. Takže jsem domů odvedla mokré skoro nahé, ale nadšené dítě. Však byl večer teplý a byli jsme hned za barákem.

V lodžii byl country bál,v rámci festivalu Pod Zebínem ale musel jsme oželet, cena za ty naše úžasný děti, ale víc dávají než berou...

1 komentářů:

Jeje řekl(a)...

jazyckova uzasna!