neděle 12. července 2009

12.7.2009 Krocení zvěře

Díky festivalu jsme spali u našich. Maruška vstávala v 6 se slovy „musím k babičce“ ta tam nebyla, ta byla ještě v Ohavči, tak okupovala dědu. Mamča nabírala síly tak měl taťka od rána zábavu. Ani jsem se ji nepokoušela zabavit, byla tak natěšená že je u babičky s dědou, že nezabralo ani ranní uspávací kakao, které ji normálně udrží v posteli do 7h . Taky to podle toho celý den vypadalo. U oběda už usínala u polívky. Nejedli jsme se teda dřív a jeli domů, neb jsme na 1h měli domluvený kafčo s Jindrou. Maruška vytuhla v autě a byla šťastná že se probudila u strejdy, i když byla unavená, vstávala brzo a v poledne tomu taky dala míň , jako by cítila, že je na území jež nejvíc miluje. Celý den jsem měl úplně jinou holčičku, co holčičku, když to nazvu hodně drsně, tak nevychovej neovladatejnej fracek. Nepomáhala ani domluva ani jedna přes zadek po třetí výzvě. Jen tuna trpělivost. Předpisové období vzdoru, dostala jsme i pár kousanců, slečna se v Plzni shlédla s dinosaurech. Řiká to předpisově s Ř, ale je jak z dïvokejch vajec. Vrčí, kouše a dokáže být zlá. No a z dnešním vyspáním.. jsem se stala celodenním krotitelem dinosaura. :o))))


Všichni jsme byli nějak utahaný, Jindra pouhé 3 hodinky tak jsme si udělali společnou procházku směr sídliště, on šel dospat resty a my na odpolední kávičku k našim s krabicí zákusků ze svatby co nám dal Jindra, s tím, že dáme kafčo a a půjdem na hříště. Cesta byla težká, Maruška každou chvíli ležela na trávníku, někdy i na chodníku a nechtěla dál, ne že by to neušla, něla z toho srandu. Zvedla jsme ji .Lehla si zas. Po břehu jezdilapo zadku tak má zelený rifle.. no jak jsme popsala víše…já jsem zvyklá na svou hodnou hočičku. Kdo má tohle denně, tak ho upřímně lituju. :o))) Tak jsme si pošmákli na kafču vyloženě nedělním, no a na hřiště jsme nešli, byla jsem fakt nějak vyždímaná a tahat a zvedat Marušku ze země, se mi fakt nechtělo. Tak si pohrála u našich, početla v knížkách. Tahle fotka je ze zpáteční cesty , kde ležela na paloučku a já už jí neměla sílu tahat, vysmátá… tak půl hodiny ukecávání.. vypadá to jak dobrá pózovačka a ono to bylo dítě neposlušné.


no ale zlobit se na ní nejde.. vůbec když mě natrhala kytku :o)))))


snad mi přes noc vrátí moji hodnou holčičku :o))))

0 komentářů: