čtvrtek 16. července 2009

16.7.2009 Prostě kytky....


Dopolední pohodová klasika, ale Maruška šťastně hrnoucí se ze dveří a nedočkavá , že jde ke strejdovi a k Ťapince se mi prostě nenabaží. Jsem prostě šťastná, že je šťasná….Dnes jsme u Jindry vařili oběd, brynzový halušky. Maruška nejedla, dnes měla den, kdy nesnědla skoro nic, ani snídani, ani oběd,odpoledne jednu kostku buchty s rybízem a vybrala šunčičku z housky. Byl pařák a dusno, možná proto. No ona si to zas jindy vynahradí :o)))








Pak se vyspala a jeli jsme přemístit pracovní četu do Ohavče. Jelikož bylo tak teplo .. no teda ono už bylo,ale první, kdy jsme byli v Ohavči , tak jsme konečně poprvé vytáhli bazén. Maruška byla totálně nadšená a popoháněla mě s kbelíkem, když jsem šla pro vodu ohřátou v trubkách na zahrádku :o)))) Ta si teda povegetila…..dali jsme si kafčo a pracovali, já u toho samozdrejně stihla něco pocvakat. Mě prostě pohled přes hledáček dobíjí a mám radost. Když se nějaká fotečka povede. A Maruška si pošmákla na malinách.. nějakým záhadným způsobem žádnou nedosnesla babičkám,ač snahu měla… :o))))))













3 komentářů:

Laraffa řekl(a)...

Fantastické fotky!

Jeje řekl(a)...

krasne kyti!

KUBIVET řekl(a)...

Ahojky:-)
Super fotky-z Marušky je už velká slečna!A jinak-jsem ráda že jsi spokojená a máš vedle sebe konečně chlapa kterej za to stojí.Moc si to zasloužíš.Držím palce a hezké léto.Iveta