sobota 4. července 2009

4.7.2009 Výlet do Plzně Dinopark, ZOO

Tahle akce byla plánovaná strašně narychlo a dle toho taky vyšla, naprosto božskej víkend a poprvé ve třech….Je sobota ráno, původní plán byl vyrazit v 6 ale to bylo ještě tohle a támhleto a než jsme opustili Jičín, bylo skoro 7h. Ovšem vstávání Marušky bylo nezapomenutelné . Normálně mi každé ráno je první věta „dobré ráno“ dnes se probudila , když jsem z hrníčka sypala do kapsy drobný na parkoviště a tak.. Maruška vyskočila hned na nožky a první věta toho rána zněla „dáme do kasičky“ :o))) Tak ji říkám že ne, že tohle je na zvířátka a tak hned měla velikou radost. Tohle těšení na zvířátka a dinosaury ji udrželo v pohodě celou cestu, byla jak andílek . V Plzni jsme lehce zakufrovali neb cedule ZOO nebyly k nalezení a nakonec vypadaly úplně jinak než hlásil web. No ale našli jsme ,byla jsem trochu zmatená, neb přední vchod Plzeňské Zoo vypadal jak zadní,ale nakonec jsme měli jasno a na parkovišti jsme se sešli v plné sestavě rodinky Celenky , Gabiks a Mišulky, v ZOO se k nám přidali další. Maruška ač podle fotek na webu hlásila, že se bát nebude, tak se nebála, tvrdila že se dinosauři bojí jí. V Dinoparku se jí moc líbilo , neutíkalala, nebrečela ale pod žádným dinosaurem se vyfotit nenechala. Aby se pod něj postavila. Tohle je jediné másto, kde se nechala , u vajec :o))) Ale ještě večer mám předváděla Tyranosaura Rexe . Povídala,že měl miminko (to měl ) a dělal grrrrrrr … ale ona to umí tak suprácky napodobit zvuk toho modelu :o)))) až jsem čuměla jak krásě v něděli večer říkala, že viděla „dinosaury“ a v pondělí už krásně říkala „dinosauři“ dokonce mě tvrdila že dinosauři jsou i krokodýli co má Berousek na plakátech do cirkusu.


Další zážitek byl v 3D kině, který je součástí Dinoparku, Vzala jsme ji na koně abych vepředu nepřekážela. Z brýlí byla nadšená,jako všechny děti. Chudinka se lekla jak realisticka přiletel Pterodaktylu, za krkem mi pískla a malé ručičky se mi zaryly do obličeje. Chvílemi zaplakala , ale myslím že se spíš bála těch repráků, v malé místnosti byly přímo za námi. jinak přiběh mláděte dost prožívala, když mládě plakalo, celá nešťastná povidla, že pláče a byla smutná taky, když se ujalo jiné stádo, měla radost. fakt zlatíčko.


Pak jsme pokračovali do ZOO, bylo to velké hromadné nahánění dětí a nadšení ze zvířátek , sice jich toliko nebylo jako u nás, třetina ZOO je teď v přestavbě, ale děti si to užili fantasticky.


Tyhle obě fotky jsou focené přes sklo…


vím že mi to letí, ale jsme ráda, že se mi je tam povedlo nacpat oba a nepropadnout do ohrady, i když tady by se nic nedělo, jen veřejné pobavení davu :o)))) Byla to část se zvířaty z vesnice, koně, kozy, králíci… tak moc mě mrzí, že Maruška nemůže v tomhle vyrůstat jako já, že už to prostě nejde…..Byla totálně nadšená a okolo králíků lítala a hlásila , že jsou z klobouku . jednu chvíli mě totálně dostala. Tady v té části jsme si dávali oběd jako všichni, Maruška už nedostala neb dnes byla jako ostaní děti nezdravě a šťastně pro jednou nacpány hranolkama , které dětí nadšeně likvidovali v Dinoparku při dešti. Pak jsme si dali navrch každý jeden kopeček zmrzliny. Maruška olízla párkrát a pak světe div se… dala svou zmrzlinu Aničce od Mišulky a povídá jí „ Jdu na králíky, kdyby tekla olízej“ a odkvačila ke králíkárnám . Tohle mě stálo vážně záchvat smíchu, jak si to ta Maruška umí vyjednat a že se pro králíky vzdá i svojí milovaný zmrzliny.





Tohle je focené u muzea zemědělských strojů, které bylo na tom samém místě. Já myslela při obědě, že Maruška je u králíků, neb zaplula na kopeček a tak se nedalo kam utéct tak jsme jí nechala, Dojedla jsem a šla pro ní. Maruška nikde a ona se kochala v muzeu zemědělství a už tam svým přistupem bavila jakousi rodinku, oni tam to toho muzea byly dřevěné schody do patra. Pak mě o kus dál, když už jmse kráčeli dál do ZOO vtrhla do spodní části muzea, kde byly menší stroje a já ji otamtud nemohla dostat, prd zvířátkam historie jí už zajímá :o))))


Jeden Rudík od Gabiks před obletovanými králíky….


T téhle tokací série mám obr radost. Hlavičky s chocholkami přitulené k sobě. Povedlo se mi ostřit na ně, takže oka drátů z fotky naprosto jak zázrakem zmizela……


Pak jsme se vydali na Penzion Bukovec, kde Celenka sehnala úplně super levné ubytování . Tam se za náma stavila Hengy s rodinkou. Děti utvořily super partu, nejmladšímu Rudíkovi byly čerstvé 2 a nejstarším dvěma necelých 6. Jsme se strašně načechrali , když Maruška přišla se staženýma kalhotama na půl žerdi, že bobek, dvě děti s ní přišly jako procesí… já se ji a dětí ptala, zda dělat, nebo jestli už kakala. Prý kakala . Tak mě tam dovedla a tam další dvě děti čekaly jak čestná stráž, až ten bobek seberu, jasně, že procesí šlo za námi… :o))))

Co dělal jeden, dělal druhý. byl teplý podvečer a pršel tepej letní deštík, děti běhaly bosky a jen v teplákách a byly totálně šťastný. Dali si melouna, pak zas maso z grilu, večer jsme dělali zas velkýma bublifukama bubliny….prostě naprostá paráda. Maruška nám přes usmutím předváděla dinosaura. Navíc pořád tvrdila, že bude spát s Tomášem :o)))) Nevím ale kterého myslela, zrejmě toho od Celenky, toho zná přede jen déle.. z principu první noci by měla :o))))) ale taky si bráchy Čermákovic plete.Tak kdo ví s kým chtěla spinkat :o)))



Prostě absolutní pohoda.a po uspání dětí kytara , bylo tak úžasně, že jsme s Jindrou trhli rekord, 3 a půl piva jsme vypili dohromady :o))))

1 komentářů:

Lenka Pokorná řekl(a)...

WOW!! Nádherný fotky!!!
My se do Plzeňské Zoo snad dostaneme tento týden, jedem kousek od tamtud na dovču.. Je to tam nádherné!! a i z fotek je to vidět...
Jsem ráda, že se vám srazík vydařil!