neděle 16. srpna 2009

16.8.2009 ZOO Dvůr Králové

Tenhle výlet jsme tak nějakna 100% neplánovali, prostě že se v neděli někam pojede. Lenka měla volno a věnovala nám volňásky do ZOO (při nákupu jednoho dospělého jsme dostali dospělácký a dětský zadarmo. A ač Jindra spal chudák chvilečku přesto jsme jeli do ZOO Dvůr Králové .












Bylo to opravdu náročné i pro ty jakš takš vyspalé (myslím Marušku po svém prvním mejdanu) natož pro ty nevyspalé.Tímto uděluji véélkou jedničku a pusu kdykoliv k vyzvednutí. Maruška byla štastná, že má zvířátka, a že tam jsou dinosauři. Byla moc šikovná, už sama poznávala antilopy, zebry,žirafy, opice, želvy, ryby , mořského koníka , nosorožce, plameňáky. Šikulka. U Safari se mi povedl kousek s vosou , dolízávala jsme nanuka a divila se , co je tam Tvrdého.. a vyplivla jsem zakouslou vosu. Asi mě v posledním záchvěvu a pomstě stihla přiďobnout, neb mě na chvíli natekl levá dolní ret vevnitř a na stejné straně i tak půl hodiny brněl jazyk. Kam se hrabe injekce od zubaře :o)))))

Maruška na chvíli vytuhla a pak v plné síle nastoupila k dinosaurům,ale tam se ve tmě bála. Pak chtěla na velkou nafukovací klouzačku, Jindra jí ji zaplatil , nahoru nadšeně vylezla, ale dolů už se bála. Tak tam pro ní nakonec Lenka vlezla. U koz se chvíli rozkoukávala. Pak pochytila myšlenku od jakéhosi pána , jenž říkal dceři, nehlaď je budou ti smrdět ruce. Pak nechtěla ani Maruška, prej „budou smrdět ruce“ no a le nakonec to byla naše Maruška zdvíhala kozy pod břichem zezadu jako Ťapinku. A chudáka nejmensí kůzlátko odpočívající v tom pařáku donutila vstát a tlačila ho ke větší koze se slovy „bež k mamince“ :o)))))))) Domů jsme jeli úplně vyřízený všichni, teda až na Marušku ta překypovala energii.


Celý den jsme nikdo nejedl skoro nic. Krom koláčku k snídani, nanuka a kafe, byl děsnej pařák a tak nějak nám to nebralo. Marušce doma, když jsme dojeli a vypadla z tranzu ze zvířátek došlo že má hlad. Seděla s uvázaným bryndákem nedočkavá u stolu že má hlad, už ve chvíli, kdy jsme sypala těstoviny do vody. Večeře byla pak za 10 minut. Udělala jsem jen s tvarohem,abychom měli něco pořádného za ten den, copak já,ale hlavně Maruška aby měla teplé jídlo. To byl vymetej talíř a ještě navrch zdlábla Pribiňáka jak ona říká „chci s kočičkou“ no řádila snad do půl 10 ač jsme byli doma tak nemohla nadšením spát. Dostala v ZOO dinosaura, vzala jsme ho teda z domu se skrytých zásob malíčkostí, stál mě 29kč, v zoo měli o něco většího pomalu za 600 a toho co Maruška dvakrát dražšího. Marušce jsme udělali radost a počítaje korunky jsme zbytečně nepřepláceli. Pak když jsme se Marušky u výběhu ptala co je to za zvíře (jasně že v ohradě)tak natáhla ruce a hlásila „dinosaurus“ snad hodinu jsem slyšeli láskyplné „mám dinosaura“ :o))))))) Ale spát s ním nešla odevzdala mi to z postýlky se slovy „je tvdej“ :o))))


vice fotek TADY

2 komentářů:

Kateřina řekl(a)...

Parádní úlovky Liduš!!!!

Jeje řekl(a)...

Snad jste si to uzili..
Fotecky super - jako vzdy! :-)

S kozlikem sem nedavno fotila taky.. mozna jen ze bych sla bliz.. :-)