úterý 18. srpna 2009

18.8.2009 "můj stejda"

Neb jsme dopoledne trávily doma u šolichání a u pohádek, tak za dnešek nemám pořádnou projektovou . Jen tuhle srdcovku, je rozmazaná, protože to byl mega pohyb v šeru,ale to je klasické řádění, to jež tak miluju. Maruška se už včera ptala, kde je strejda, byl dlouho v práci tak jsme se neviděli a dnes po přichodu mu visela na noze a jasávě volala „můj strejda, ta jseš můj strejda“ tohle mi prostě vhání slzy do očí a myslím že ještě hodně dlouho bude. To že se Maruška někam těší a nebojí se jít domů je pro mě ta nejpodstatnější věc pod sluncem …. Navečír jsme ještě skočili do Kaufu pro pečivo a šťávu. Maruška byla nějak utahaná, nebo nevím co se nám vyvrbí. Už domů nechtěla na koloběžce, pořád volala „maminko, maminko“ ale co dál mi neřekla,a ona už má tak širokou slovní zásobu že se normálně domluvíme. jediný co jsme z ní dostala že „už nechci jet za kravičkama“ tak nevím co se jí v tělíčku a hlavičce motalo, Spí neklidně. Jeden kocour sousedů z cesty domů….




1 komentářů:

Jeje řekl(a)...

Super cica, dneska sem jednu take paradni ulovila!! :-) Snad ji nekdy vokazu! :)