čtvrtek 20. srpna 2009

19.8.2009 Teplota

Přes všechny přepaly vystihuje dnešní den.Mamča nese unavenou Marušku k autu a nemocniček se tulí a drží ze všech sil, ví že babička jí nemůže nosit a když k ní chce jako dnes, tak se musí držet hodně sama. Maruška se ráno vzbudila a měla 38, dala jsme ji Paralen a převezla ji k našim, ač býváme dopoledne doma jak naschvál jsem měla zubaře a to je objednání na 2 měsíce dopředu. Tak jsem Marušku odvezla k našim, ta v tom chudák měla ve své zarýmované hlavičce hokej, neb se ptala „,maminko , kam mě vezeš „ :o))))) pak jsem šla k zubaři, kde jsem po dvouměsíčním čekání strávila tak 15 minut v čekárně a 10 minut v ordinaci….cestou domů jsem to vzala přes hraboš, kde byla navíc dnes 30% sleva a tak jsem měla radost, že jsem našla 9 opravdu kvalitních triček za které jsem zaplatila dohromady jak za jedno málo kvalitní u našich obchodujících zahraničních spoluobčanů. Přišla jsme akorát k obědu, Já teda nemohla ale Maruška přes tu zvyšenou teplotu což jsem se divila zdlábla celý oběd. Po obědě pak spala dlouho, na to že byla u babičky, holt tělíčko vyčerpané. ..okolo 3h jsme skočili do auta a přibrzdili u knihovny, to byla otázka chvilinky , termín hořel.. a pak v Lídlu neb jsem, doma měla poslední 2 plínky na noc, takže to taky hořelo. Když jsme vyšli z obchodu, Maruška už ani nemohla stát jaká na ní padla únava. Tak jsme ji odnesli do auta, z auta naštěstí přeťapala , neb jsem byla obložená jak Ježíšek, Bylo místo ke staní naštěstí jen přes silnici. Doma jsem jí změřila měla 39,6 a byla jak hadrová panenka a plakala že chce ke strejdovi. Při tom cestování jsem si řekla, že už těch 200 metrů je jak nic a v náručí jí tam přenesla , protože tam na ní to nezkorat bude doléhat mnohem míň, když bude mít okolo ty, co má nejradějí…..no a nemýlila jsme se. Ruce mě mohli upadnout, než jsme ji tam donesla. Jen co jsem vkročila za dveře vlila se do ní nová energie. Nejdřív chvíli mátožila a pak řádila jak černá ruka, na teploměru jen o pár desetinek míň. Nakonec se nám ji povedlo zklidnit až u pohádek .


domů už utíkala po svých a nastalo klasické dlouhé loučení u dveří…


Večer jsem ještě vyžehlila haldu prádla, oškubala hrabošový trička a dala je prát, Maruška chtěla pomoct stříhat, opravdu její oblíbená činnost….


Nakonec s plné aktivity odpadla v téhle poloze a s pytlíkem křupek jež chtěla načít k večeři :o)))))) Sháněla mističku a najednou ticho.. teplota klesla k 38…

0 komentářů: