čtvrtek 20. srpna 2009

20.8.2009 Vzácný kafíčko

Maruška se probudila a měla 37,2 tak hurá. Dnes byl úplně prímovej den. Tomáš měl služební cestu do Králíků a tak nám přivezl na kafčo tetu Helenu a Janičku. Nejradši bych tady vylepila ty,ale ty s tetou jsou takový divoký z domácího mumraje.dokumentační a Janička si děsně moc myslí že není fotogenická a přitom je to taková kočka. Než jsme však dojeli k našim byli jsme s Maruškou zahrabošit v kulturáku. Dnes byl kus za 10kč a já tam našla fakt super kousky , pro každého něco. A Maruška zatím bavila celý kutrurák. Několikrát z dálky jsem slyšela, jak se ji vyptávají jak se jmenuje a kde bydlí :o))) no nemohla u mě vydržet a běhala mezi stojany s oblečením a pak nadšeně přibíhala se slovy „,maminko já sem tě našlááá! :o)))))) S jednou paní tam konzultovala délku sukně.. že jí má taky akorát.. no ta se fakt neztratí :o))))



Pak přijeli naši andílci a Maruška měla předčasné Vánoce. Dobroty, kufr s krtečkem, pexeso s krtečkem, hopík s dinosaurem , tašku hraček po Radce….. no to bylo oléééé. My jsme šli po obědě na chvíli s Janičkou do města kvůli lékarně a ještě jsem se vyřádili v hraboši, Teda krom jiného jsem si po cestě dom koupila úplně nový tričko a ne za halířky u Vietnamců, ale v butique.. božínku jak se to píše, já tam prostě nechodím :o)))))) no jasně že za rozumnou cenu, ale prostě mě uchvátilo na první pohled a vím že dostanu od babičky korunky ať si vyberu něco k svátku, tak to tím zaplácnu a pak už nebudu muset nic shánět. No jasně že jsou potřebnější věci ale makro stovku si k svátku těžko pořídím že :o))))))))))) Tak jsem z toho nějak hin :o))))


Pak do toho přivezl Honzík kufr od Alenky co poslala Marušce po někom z USA. To bylo oblečení a věcí neokoukaných, a té radosti, strašně se všem líbily tyhle „antistresové balonky“ ve vzteku to mužete muchlat a ono to nepraskne, ještě to dělá psí kusy a když to stejnak neustojíte a po někom to hodíte tak se mu nic nestane :o))))))))) Trochu se musím smát, když píšu Honzík a Alenka znám je už takovejch let, že to říkám tak automaticky jako tenkrát, když byly nějak mladší a ono to nějak zůstalo, i když už to jsou tak dospělí lidi :o)




všechno rychle uteklo a pak už se mávalo .. chtělo by to na dýl, jako to bývalo dřív.. ale zase je lepší několikrát ročně na kafčo i na takovou dálku, než nic . Jsou zlatý že kvůli tak krátkýmu kafíčku usedej takových kilometrů. Posílám za to moc pusinek.


Pak jsem je vezla do Ohavče, . Tahle fotka je fakt přepálená,ale dnešní srdcovka. Já šla pro auto a zatím vynosili tašky před barák. A Maruška tam u tašek takhle čekala.. Krtečka na zádech, krtečka v náručí….byla unavená, v poledne nespala , aby si užila vzácné návštěvy a seděla tam jak andílek…



V Ohavči jsme si dali jen kafčo a pak jeli domů . Bylo hodně hodin a Maruška byla unavená, i když teda jsme ještě zkoušeli poprvé s Maruškou hrát pexeso co dostala od Janičky. Ještě to chce trénink :o))) Já Marušku chtěla v rychlosti cvaknout v poli jak odchází s kufrem….no povedla se jen jedna, pak už to bylo „maminko jdem“ a „jseš taky“ takže pokus o aranž padl v niveč :

A takhle rebelka zlobí když nechce jet domů je unavená a neposlouchá. Tuhle jsme ji sundávala až se střechy, vylezla tam sama a během mžiku….


večer jsme prala ulovený věci z hraboše.. boční šev ulovených riflí za šilených 10 korun.. tohle bude můj oblíbenej kus šatníku :o)

0 komentářů: