pátek 21. srpna 2009

21.8.2009 ..tak..

Dopoledne jsme měli pracovně návštěvní, přišla Romana s dětma na kafčo, ale protože přišli neplánovaně, tak jsem u toho prostě hňácala švestkový knedle a Maruška taky, jde jí to čím dál líp :o))))) Pak dáchnout a odpoledne na kafíčko. Mamča potřebovala nějakej nákup, tak jsem přibrzdila v Kauflandu. Jindra s Maruškou počkali v autě, neb už bylo dost hodin s s Maruškou se každej nákup prodlužuje o půl hodiny a víc. Šel okolo Petr a házel své zlé pohledy. V noci pak namazanej volal, že mu bylo bráněno vidět Marušku… jeho ožralé hlavě bylo těžké vysvětlit , že sedí-li vepředu velký člověk, toho malého vzadu není vidět. To je jediná použitelná část rozhovoru ze zbytku je mi na blití, nesnáším chlast, k smrti ho nesnáším, ne chlast,ale ty stavy co zapříčiňuje. Jak dokáže ublížit… jsem šťastná že jsem z toho venku. Jsem štastná že tohle už řešit nemusím, neskutečně šťastná. Den byl tak ulítanej, že jsem lovila fotky až v podvečer, dnes opravdu nouzovky…




1 komentářů:

Kateřina řekl(a)...

Ta BW s hrníčkem je moc krásná!!!