neděle 23. srpna 2009

23.8.2009 činy ze srdíčka a čápi...

Ráno bylo ubrečený a vite proč, protože Maruška vyspávala až do 8 hodin, a Jindra vstával dřív jak my a šel pro snídani . Maruška se vzbudila pronesla 5 ubrečených vět, první dvě dám dohromady (dopisuju v úterý ve 2 ráno) „kde je Ťapulínka“ „kde je strejda“ „chci čurat“ a ty dvě si teď nevybavím.. no dobré ráno jsem z ní prostě nedostala . :o)))) Dali jsme snídani a kafčo a šli domů na oběd, nakonec se žádný nekonal, protože Maruška si nechala odestlat a ač jsem tomu nevěřila skutečně usnula (dospávala flám) vzbudila se v pul jedný. Tak jsme jeli bez oběda, šak dnes bude takovejch dobrot a kednou se to nepotento.




Jindra vymyslel akci Zet stála ho hodně sil, ale mamča miluje muziku a on naložil celou aparatůru a na tom našem dvoře pro celkem 10 lidí i s ním krásně hrál a ták krásně jsme si zazpívali a posléze i zatancovali. Stálo ho to hodně dřiny,ale úžasně jsme se vyblbli a mamča a babičky byli unešení ještě v pondělí odpoledne . Já pořád říkám že nejní důležitý kolik dárek stojí , ale kolik usilí se na něj vynaloží, jak moc od srdíčka je, a že člověk na člověka myslí. Mamča říkala , že to byl jeden z nejhezčích dnů za poslední dobu a to je moc moc důležitý. Tenhle leknín dostala od Holíňáku. A od nás 2 kytky které miluje. V květináči .


oslava byla venku protože co dělají na paneláku fasádu je v obýváku tma jak v ranci a venku je tak krásně, to fakt to bylo úžasný. Při balení mi Maruška vlezla do kufru a chtěla tam jet, pěkně tam zívala …..ach ty mejdany :o))))))





když jsme jeli domů tak jsme doslova bojovala o foťák zarovnaný u Marušky, Na smuteční vrbu u cesty k lukám se sneslo 12čápů , nikdy jsem nic takového neviděla , byla to fantazie. To je tak krásnej pták, že se nedivím že mu přiřknuli nošení dětí :o))))) Ta jedna siluetovka je upravená co do barvy západu. Marušku jsme domů nesla spící se vší bagáží a to jsme přijeli brzo.. ale ten mejdan.. :o))) doma se probudila . Vykoupala se, protože včara už to nebylo technicky možné a usnula mnohem dřív než normálně :o))) šak zase tancovala , úplně jsem zapomněla napsat jak mě rozesmála, když mě a Jindrovi přinesla každýmu kytku (statici co se tam sušila) že by za výkon :o)))))

1 komentářů:

Kateřina řekl(a)...

Krásné fotky čápů!!!