pondělí 24. srpna 2009

24.8.2009....jeden myslel a vymyslel lejstro...

Dopolko kafíčko plný pohody . Chěla jsme přes poledne honit blog ale bylo mi zle, tak jsem šla s Maruškou. Když se vzbudila tak jsme vyrazili směr město. Úplně se mi protáčely banenky, boj s úředním šimlem a přistupem je prostě děs a běs. Naštěstí seděl taťka u fontány a já mu tam nechala Marušku a nemusela jí vláčet po úřadech. Tam jsem se krom jiného dozvěděla, že byt v kterém bydlím je prázdný, že mi přidělili jiný. Že v tom baráku co bydlím já s Maruškou, jsou všechny byty volné, přitom tam mnozí bydlí už léta a byt je tam volný jen jeden…. ať žijou úřady…….. Z toho jsem byla tak vyřízená že jsem skončila jen na kafču u našich i když Maruška už byla vyvětraná dlouhou cestou a s dědou pobyla u fontány skoro hodinu, stihla jsme i pár slov s bývalou sousedkou Hankou a jejím Šarykem. Ti mi chybí, když to porovnám s tím co máme teď. Maruška s dědou došli tam taky a Maruška hned Šarykovi říkala, že má Ťapulínu :o))))





Tak jsme dali kafčo, přišla Lenka , potřebovala po radit s telefonem a chtěla vyfotit fretku Julču, sice už se šeřilo, ale i přes to, něco vyšlo, zlatý utíkající děti, tohle je fakt rychlý zvíře :o)))) Maruška z ní byla nadšená, nechtěla vůbec domů :o))))) Cesta domů byla dlouhá.. no královna koloběžka….


1 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Jééé, Julča je nádherná...