středa 26. srpna 2009

26.8.2009 ..maluju.....

Ráno to byla spíš exhumace než vstávání :o))) No nic akutního mě nehonilo tak jsme se s Maruškou natáhli k pohádce, já ji citím, že u mě je a nikam neutíká a tak jsem na chvíli doopravdy vytuhla , no patří mi to. Pak jsme si dali kafčo holky se vyblbli. Maruška dnes vzala Ťapinku za přední packy a tak jak jí to učili holčičky v sobotu v Kalný, tak s ní chtěla tancovat. No nějak obzvlášť se jí nechtělo :o)))) Když jsme přišli domů Maruška začala brečet, že má hlad, nemohla ani dočkat až se dovaří rýže a to byla jen chvilka. Ale jak pak krásně vymetla talířek. No ale když jsem dávala Marušce na talíř, tak na mě padla nějaká pidi krize kombinovaná s mikrospánkem a já se přistihla, že jí místo bryndáku chci uvázat moji podprsenku. :o))))) Když usnula , tak jsme uklidila a šla jsem s ní tričku dohnat resty. Pak jsme chtěli vyrazit ven. Byla jsem se učesat a pro kalhoty v koupelně. Bylo mě divný co Maruška pořád maluje na okně. Ozýval se smích a „maluju“ za záclonu moc vidět nebylo, ona tam ráda sedává, a kouká na lidi. No pak jsem na to přišla….ona natírala okno krémem Nivea, spotřebovala na to půl velkého kelímku :o)))) Vyplazovala na mě jazyk a hihňala se, no já jsem se nakonec musela smát taky a jelikož jsme to prostě musela vyfotit, čímž v očích marušky z toho vzniklo nádnerné dílo, když to maminka fotí, tak jsem v tomhle směru ztratila autoritu. Tak nedostala na sedínku ani jednu a mytí bylo teda úúúžo. čistě setřený krém horkou vodou jsem nechala na večer do koupele, voněli jsme jak miminka :o)))))



K našim jsme jeli autem, neb po megamytí bychom tam dorazili kdoví kdy, a dnes jsme museli neb mamča měla narozeniny. Vyfotila jsem její orchideu jež jsem jí dala v neděli, ona je miluje a občas v její péči vykvete i vícekrát já ji koupila za rozumnou cenu :o) ne že bych nedala celou ale pořád se musí počítat a když to člověk sežene o pár korunek levnější , má radost. Naposled jsem jí jí koupila j 55 narozeninám, tehdy stála o hodně víc a to 220kč, jenže to byly půlkulatiny. Pořád mi tahle kytka připomíná jak mi Petr vyčítal, že jsem dala mamče za kytku 220korun. Přitom mama čaje andílek, ta si to zaslouží a navíc byla tak šikovná, že jí znova vykvetla. On tenkrát chtěl na dárek pro mě 200 (v době, kdy jsme hodně počítali, teda kdy s ním ne) , tak jsem mu je dala, vidím to jako dneska, doslala jsem hodiny s Logem EU za 30korun, zbytek propil. Nejde o cenu dárku , ale o princip….chlast prostě vítězí. Uf uf jak já jsem šťastnej člověk, že tohle už nemusím …. V noci mě přišla úzasná zpráva od paní tady z ulice cituji „Dnes ve 21.38 se nám spontálně narodila hočička Sandra 3.18 a 50cm a ve 21,57 chlapeček Nicolas 3.18 a 52 cm. Oba jsou v pořádku, já taky , ale byla to fuška“ takže mají narozeniny stejný den s mamčou .

0 komentářů: